לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2005

אחרֶי


 

ובשורה האחרונה:

תשובה תוך שבוע.

 

שלוש שעות וחצי של התמקדות בדברים.

של להוציא מתוך עצמך דברים שהם חלק ממך, מתוך מהותך, את הדברים שהם מחפשים

ותוך כדי הידיעה שאת למעשה נמצאת תחת סוג של זכוכית מגדלת או לחילופין,

כמו עכבר מעבדה שכל תנועה וניע שלו נבחן...

 

הייתי המבוגרת ביותר בקבוצה והרגשתי איך השנים רק נותנות לי יתרון במצב הזה.

יתרון שבא מתוך חוכמת חיים, נסיון, פתיחות והתנסות שבאים עם הגיל.

היתרון לא  בא מנקודה של שיפוט "טוב או רע" אלא ממקום שבו שמחתי להיות היכן שאני היום ולא הייתי רוצה לחזור

20 שנה אחורנית וללמוד הכל מחדש.

 

חבר'ה נחמדים היו שם.

חלקם עם ראש טוב, חלקם יותר בוסריים.

היתה דינמיקה טובה ותוצרים מענינים.

היה מעניין לראות את הנעימות ששרתה במהלך התהליך וגם בהפסקות.

 

מעייף מאוד להיות עכבר מעבדה...

אני גמורה מעייפות.

הכי הייתי רוצה עכשיו  להתקלח ולהכנס למיטה מול הטלווזיה ולמחוק את מחשבותי למול אופרת הסבון הכי מטופשת שישנה (מישהו אמר "פיק אפ"?)

אבל עוד ערב ארוך לפני והזדמנות מצויינת לבדוק איך אני ממשיכה לתפקד בצורה הטובה ביותר תחת עייפות מותשת...

 

תודה רבה, שוב , על העידוד , התמיכה והחיזוק חברים יקרים, מחר אבוא להודות לכל אחד ואחד מכם.

 

פמה, שהאדרנלין עדיין זורם בתוכה וגורם לדפיקות הלב שלה להשמע כמו תופי הטאם טאם בג'ונגל .

 

נכתב על ידי , 31/8/2005 19:07  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/9/2005 22:32



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)