לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2003

תשובות לשאלון השבועי


 

מה שנקרא, אתנחתא קומית...


איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך...?
אומנותי, וכשרון לשפות, שקולטים שפה, את הדקדוק ואוצר המילים שלה בקלות...ומפטפטים כאילו זאת שפת האם שלנו...

במי את מקנאה , או כמו מי היית רוצה להיות?
זמרת אופרה.
הייתי רוצה להיות זמרת אופרה...
(כן? מה זה הצחוק הזה? )

לאיזה תחביב שזנחת היית שמח לחזור?
וואלה...
איסוף פְרָאסים...(ניירות עטיפה מוזהבים...)
לא. סתאאאאם...
המממ...
בישול?
המשפחה שלי עברה ממצב שבו בכל שבת היתה ארוחה מושקעת ומגוונת על השולחן, למצב שבו מזל שאפשר לזרוק כמה סטייקים על האש, או לדחוף עוף עם תפוחי אדמה לתנור...
כבר שנה שהמטבח הוא די מחוץ לתחום עבורי...

את עובדת במקצוע שאת אוהבת?
לא.
אבל מצד שני, באיזה מקום יכולתי לשבת כאן, מול המחשב , שעות ולברבר לכולם בשכל , ושיחשבו שאני הכי חרוצה שבעולם...?

איזה אישיות ישראלית מוכרת וקיימת צריכה לעסוק בדבר אחר?
יש הרבה...
למשל, אביגדור ליברמן, מתבזבז כשר התחבורה...שומר בגולאג בסיביר היה בהחלט מתאים לו יותר...

אם היית מתמודדת בקחי אותי שרון, לאיזה מקום היית מגיעה מתוך 15 מועמדים?
אני מעדיפה להתמודד ב"קח אותי יואב"...
וברגע שהיו רואים אותי על הסט היו יודעים מי לוקחת...

נכתב על ידי , 27/11/2003 12:02  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביה ב-29/11/2003 09:45



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)