לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2005

סוג של איבוד שליטה


 

אני אדם מסודר , מדוייק ומוקפד בעינייני תאריכים.

הדברים כמו נצרבים בזכרוני כמו בדיסק קשיח ומאותו הרגע, בלי להתאמץ, בלי צורך אפילו לרשום אותם , הם שם , מהבהבים בנוכחותם עד לזמן הנכון והמתאים להם לצאת לפועל.

ובכל זאת אני רושמת לי את הדברים.

גם ביומן בעבודה וגם בטלפון.

להקל ולעזור ,אם אפשר, לאותה מכונה שאינה מפסיקה כנראה לעולם לפעול בתוככי ראשי וקרביה מועמסים באלפי פריטי מידע רלוונטיים ובלתי רלוונטיים לתחומי חיי השונים.

כך היה מאז ומתמיד.

מאז שאני זוכרת את עצמי.

 

היום ברור לי שזה סוג של שליטה , של צורך , אינטואיטיבי וללא שום מאמץ מבחינתי, שנותן לי תחושה של בטחון וסדר בתוך עולם יומיומי שבכל רגע עלול להיות נתון לשינוי זה או אחר.

 

ולאחר כל זאת, איך אפשר להסביר את העובדה שהגעתי אתמול בערב לפגישה שצריכה להיות מחר בערב???

 

*************************************************

 

יום משונה היה לי היום.

 

משהו בעבודה תיסכל התיש אותי והביא אותי לסף דמעות שנשארות בי גם עכשיו, בסופו של היום.

 

תחושה של עבודה בפול גז בניוטרל, על דברים שיכלו להעשות בזמנם ובנחת ולא בימים האחרונים , ממש לפני סוף השנה ותחילת השנה החדשה במין טירוף מערכות כולל שדורש ממני להניח בצד כל עבודה ממשית אחרת , דחופה וחשובה לא פחות.

וכדי להוסיף ולחדד את התיסכול שהיה בי מהבוקר, ביליתי בדואר שעה וחצי של המתנה עד שהגיע תורי, וכל מה שרציתי היה רק לקנות בולים...

 

ויחד עם זאת, אצלנו כמו אצלנו, גם טירוף המערכות יש בו חלק נעים והיה מחמם לב לראות איך כולם עוזבים את העבודה הרגילה שלהם ונותנים יד וכתף כדי להצליח ולשלוח את כל  "השנות הטובות" בזמן.

 

ואולי, אולי זה בכלל הסתיו והעננים והרוח המיבב...?

 

יוצאת להליכה.

אין כמו בכי בחושך וקצת אנדורפינים בדם לאושש ולעורר את מצב הרוח...

 

עדכון 19.45

 

וזה עבד.

כמו קסם.

רק אנדורפינים. והרבה...

נכתב על ידי , 28/9/2005 18:36  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-30/9/2005 15:30



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)