לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2005

עכשיו אני כמו חוקרת את עצמי.


 

שוב.

מחדש.

 

מנסה את עצמי נסיונות אין ספור לקבל הוכחה ניצחת ומוחלטת על כך שמשהו בתוכי שָקָט ורָגָע ובלי כל קשר ליכולת שלי להכנס, בכל רגע נתון, לסערה חדשה לשוט ולהתעופף בה כמו גלשן רוח בים סוער ולהגיע בבטחה לחוף מבטחים.

 

מצד אחד , ברור לי לגמרי שדברים שאני עוברת ונטמעים בי לא יעלמו בבת אחת כאילו לא היו מעולם, משאירים אותי תוהה ומבולבלת האם כל זאת היה חלום.

מצד שני, לכי תדעי...

 

לכן אני כמו עכבר מעבדה שנמצא תחת עיניים הבוחנות כל ניע וניע שלו ויחד עם זאת אני גם החוקרת חמורת הסבר וחדת אותו המבט שאינה נותנת לשום דבר, ולו הקטן ביותר לעבור למול עיניה בלי להבחן ולהדרש לעומקו של דבר...

 

ובמסגרת המצב הנוכחי, מצאתי את עצמי עומדת בשעת צהריים חמימה של סתיו ומכינה (מטגנת!!)  במו ידי (!!) שניצלים ופתיתים לארוחת הצהריים.

וא. הצעיר פער את עיניו ופיו מרוב תימהון לתמונה נדירה זאת ושכח לסגור אותם עד שנכנס לו זבוב לפה...(אוקיי , לא באמת,זאת היתה דוגמא  לשם תאור עוצמת ההלם ).

 

שבת שלום חברים יקרים, המחקר יסתיים לו בסופו של דבר ואני אלמד להינות ממה שבי, כאן ועכשיו.

ואז אמצא משהו אחר לחפור בו... 

 

נכתב על ידי , 7/10/2005 13:56  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-17/11/2005 20:49



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)