לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2002    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

12/2002

זה היה ברור שלאחר פוסט אופטימי יחסית


 
כמו שכתבתי אתמול, אני, הגוף שלי, הנפש שלי, הלב שלי, כולם ביחד, יתפסו אותי ויגידו לי: ככה, אופטימית, מלאת ציפייה...באמת? כך את חושבת... אנחנו חושבים אחרת...
וכך הרגשתי לאט לאט ובאין רואה נופלת עלי " השמיכה השחורה" (איזה ביטוי...) של הדאון, של העצבות, של הכאב, של הגעגוע...
יופי. את זוכרת את מה שלמדת בסוף השבוע נכון? כן, להכיל את הרגש שבאותו הרגע, שנמצא כאן ועכשיו...
o.k. אז יאללה, תכילי אותו. מותר לבכות? את רוצה, זה חלק מההכלה, אז תבכי.
וברוך השם, בכיתי, לא החסרתי כמעט לרגע...
 
את רוב שעות היום ביליתי בחיים של אנשים אחרים בישרא (הייתי לבד במשרד), נכנסתי עמוק, לבלוג ועוד אחד ועוד אחד, הרגשתי איך זה מושך ושוטף אותי אבל לא יכולתי להפסיק.
 
ג. התקשר, וואו איך שהוא עכשיו מצליח לשים לב לכל שינוי קטן ביותר באינטונציה הקולית שלי... מיד ידע שאני לא בשיאי. רצה לדעת מה קרה, הכל בסדר, לא , סתם, קצת כך... מה אני אגיד לו? הוא לא לוחץ, רק מעודד.
נוסעת הביתה, זה שאחראי על הגשם היה נחמד אלי והחליט בדיוק שבזמן ההליכה שלי לא ירד גשם. הלכתי ובכיתי מצליחה להרגע רק חלקית.
השמיכה השחורה עדיין עלי.
מרגישה עייפה. אולי השבוע הזה (שהוא מאוד עמוס) והתקופה האחרונה בכלל, היו לי מאומצים מדי. האנרגיות שלי נמוכות  ביחס למה שאני רגילה.
אפילו ההרצאה בתחנה אתמול לא הצליחה לעודד אותי. באתי, שמעתי, החלפתי שתי מילים עם כמה חברים וברחתי הביתה.
נפלתי לשינה עמוקה. לפחות זה.
לא נלחמתי במה שהרגשתי. הלכתי עם זה. היום אני יודעת שיש לי עוד דרך ארוכה מאוד לעבור עד שאולי אצליח להתגבר על זה.
ואני שוב לומדת שלעיתים גם דברים שבאים מבחירה שלי כואבים למרות זאת.
 
בבוקר קמתי במצב רוח יותר טוב, השמיכה השחורה היתה רק למרגלותי. האנרגיות די חזרו.
 
החלטתי שהיום אני לא אכנס לבלוג מהבוקר אלא קודם אעבוד קצת. וכך היה. בהתקף חריצות יוצא מגדר הרגיל התנפלתי על החומר שעל השולחן, וניקיתי את כולו. טוב, זה לא היה ממש הרבה וממש קשה. עד 11.30 סיימתי הכל, וחיכיתי שהביג בוס יסע ואז באתי.
 
עברו שבועיים מהשיחה האחרונה ביני לבין ד.
 
היום אני נוסעת ללימודים, חלק מהדרך חופף את הדרך שלו מהעבודה, ואני תמיד חושבת לעצמי שאולי הוא בדיוק עובר בצד השני בדרך הביתה...
 
אפשר לבקש ממי שאחראי למזג האוויר להחליף אותו קצת? כי זה קצת קשה להרגיש "שמש" בלב כשבחוץ כל כך אפור כבר כמה ימים...והחלטתי שאפור אני אוהבת עכשיו רק בלונדון, אז אם הוא (אחראי מזג האוויר) יקח אותי לשם זה בסדר אבל אם אני נשארת כאן, אז קצת שמש ושמים בהירים בבקשה...אוף.
ולחשוב שימים כאלה היו אהובים עלי ביותר...
 
נכתב על ידי , 24/12/2002 13:27  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/11/2005 22:19



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)