לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2005

ההבנה משחררת


 

בפראפראזה על המשפט הטעון והנורא ההוא, ובלי ההמשך המזוויע שלו , גיליתי השבוע את תחושת השיחרור שבאה מתוך הבנה אמיתית, עמוקה

וריגשית.

הכרה שנטמעת בתוכי מתוך הרגש שבא איתה ולא רק מתוך הרציונל, שבעצם היה שם כבר זמן מה.

וכשזה קורה לי פעמיים בשבוע,

השחרור הוא כפול ומכופל ואיתו היכולת להמשיך, באמת,

הלאה.

 

לא נשארתי אתמול עם עצמי כפי שתכננתי.

אותו מישהו, חנון ורחום, שאני מרגישה ששומר לעיתים מלמעלה, דאג שתגיע ההזמנה, ברגע הכל כך נכון שלה, ותיקח אותי לערב ארוך (עד שתיים לפנות בוקר כמעט) של שיחה ארוכה, עמוקה ומענגת, כשעוד לפניה, במהלכה וכמובן שלאחריה כבר ידעתי שאני בסדר, וששוב, הכאב הטהור והמזוקק, ששטף אותי לרגע אחד  ואחר כך שקע וניטע בתוכי,

לא יכריע אותי.

 

ועם כל זאת, אני מכירה כבר את עצמי מספיק טוב כדי לדעת שחלק מההתמודדות שלי עם הדברים הוא לקחת את תחושותי עד לסף קיצוני כמעט, כשאני מסתחררת כאחוזת תזזית לאורך כל הבוקר וצהרי יום השישי, וגולשת, חסרת נשימה ובאפיסת כוחות כמעט ,לתוך שינה עמוקה וחסרת חלומות...

 

שבת שלום חברים יקרים, הים היה כחול בצהרי היום  , קצף הגלים לבן וסירות המפרש וגלשני העפיפון צובעים את האופק בצבעי הקשת כולם...

נכתב על ידי , 21/10/2005 15:34  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-23/10/2005 18:12



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)