לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2003

ספירת מלאי


 
ויטמין C - לחיזוק (לוקחת כבר חודש וחצי, לא ממש עזר לי...).
סטרפסילס - לגרון.
פרוטק  (פרופוליס) - לחיזוק המערכת החיסונית, למלחמה בהתקררות/שפעת.
קולדקס - להצטננות.
מוקוליט - לשיעול שמתחיל לצוץ.
סינאף (טיפות אף) - טוב, זה להתמכרות שלי וגם לאף הסתום.
הרבה ממחטות .
 
שפעת הזהרי, פמה מוכנה לקרב...
פעם בעונה, זה מה שאני נותנת לך, אז השנה כבר קיבלת את המנה, לכי וחפשי לך חברים אחרים...
 
וברצינות.
מרגישה קצת סמרטוטה גופנית אבל הרבה יותר טוב נפשית. אני חושבת שלדאגה שלי מתוצאות הבדיקה של ד. היה מקום גדול וכשנרגעתי שאין שום דבר בלתי צפוי ומפחיד, אז נרגעתי גם נפשית.
 
חוסר הרצון שלי להשאר בבית לבד, הפחד עליו כתבתי בפוסט הקודם , אני יודעת מהיכן זה בא.
אני מפחדת להשאר עם עצמי, עם הרגשות שלי, מפחדת להסתובב ליד המחשב, לתת לעצמי ליפול למקומות שאני לא רוצה להיות שם, שהייתי שם ויצאתי ברגע האחרון. ואם אני אשאר בבית אני עלולה להתפתות...
אז אולי טיפול בהלם זה הפיתרון? להשאר בבית יום אחד ולראות שאני לא נופלת, אני לא מתפתה, אני חזקה ונהנית מהשהייה בבית? אולי. אני אחשוב על זה.
 
נוסעת לקורס. בשלושת השבועות הקרובים אנחנו לומדים לעשות מצגות פאוור פוינט, כן, אין לי מושג איך עושים את זה. אף פעם לא יצא לי.
 
שיהיה ערב טוב ומלא שמחה, הנאה וסתם שלווה בלב..
נכתב על ידי , 7/1/2003 15:42  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-9/1/2003 16:25



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)