לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2005

כביתי *


 

ישנתי עמוקות שעות רבות.

התעוררתי.

ושוב אני דולקת כאבוקה (כמאמרה של גמאמא)  במרץ ואנרגיות ומפזזת כאילו אין מחר.

 

יש משהו נעים מאוד בשכונתיות.

במרכז מסחרי קטנטן שמורכב ממנימרקט, פיצוציה, שתי מספרות , חנות בגדי ילדים , פיצריה, המבורגריה, חנות כלי כתיבה/עיתונים/מתנות לילדים שיש להם יום הולדת, וכמובן, הקונדיטוריה שהיא גם בית הקפה.

 

יש משהו שלו ומרגיע בלשבת במקום בו מכירים אותך, יודעים איך אתה שותה את הקפה וכבר מגישים לך את הלחמניה המתוקה שאת אוכלת יחד עם הקפה, משוחחים שיחות קטנות על דברים שלכאורה אינם חשובים אבל בצעם הם הדברים שמרכיבים את חיינו.

 

רגליים על הכסא, מקומון חינמי מחנות העיתונים הסמוכה, מחליפה מילים פה ושם עם האנשים שעוברים, לעיתים רק מחייכים.

מבקשת מהירקן שישמור לי משהו, מזכירה לקצב מהמינימרקט שעוד מעט אני באה לקחת את הבשר שהכין לי , שותה את הקפה לאט.

שותקת.

אפילו המחשבות נדדו למקום אחר.

עצלות נינוחה של בוקר שישי.

 

רק אני עם עצמי...

 

שבת שלום חברים יקרים, שבת של דברים קטנים שמהווים מכלול גדול...

 

( * כמובן, הייתי חייבת לתת את אותה הכותרת. והפעם נכונה (תודה למתקנים). עוד יחשבו, חלילה,  שאני לא יודעת עברית... ).

נכתב על ידי , 25/11/2005 14:22  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/11/2005 13:57



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)