לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2003

האיומים שלי כנראה עזרו קצת...


 
וגם כל ה"עזרים הטאקטיים" שנרשמו אתמול, והשפעת שומרת מרחק בטוח ממני. הגרון עדיין צורב מאוד, ואני מנוזלת ומשתעלת לעיתים אבל, וזה הכי חשוב, אני לא מרגישה סחוטה וחסרת אנרגיות (אולי בגלל שלקחתי גם פרופוליס? יש כאלה שנשבעים בחומר הזה...).
 
אתמול אחר הצהריים הרגשתי מאוששת, גופנית ומצב רוחית (מילה חדשה פמה?), נסעתי ללימודים, היה משעמם לאללה.
הבנתי שפאוור פוינט אני יכולה ללמוד לבד ולמזלי רוב הזמן הוא נתן עבודה עצמית, דהיינו "לשחק" עם התוכנה, אז היה לי הרבה זמן לגלוש ברשת ובמיוחד להכנס לישרא ולקרוא בלוגים. התרכזתי בבלוגים חדשים דווקא. הזדמנות "להכיר" אנשים חדשים.

בדרך חזרה, בנסיעה בלילה, חשבתי על ד. בנועם. בלי לחץ. בלי כאב. ופתאום תוך כדי המחשבות שרצות לי אני שומעת שיר מתנגן לי בראש ולא מרפה...

ואז הבנתי למה אני מרגישה אליו כפי שאני מרגישה...

 

I've got you under my skin
I've got you deep in the heart of me
so deep in my heart, that you're really a part of me

I've got you under my skin

 

I've tried so not to give in
I've said to myself this affair never will go so well
But why should I try to resist, when baby will I know so well

That I've got you under my skin

 

I'd sacrifice anything come what might
For the sake of having you near
In spite of a warning voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear

 

Don't you know you fool, you never can win
Use your mentality, wake up to reality
But each time I do, just the thought of you
Makes me stop before I begin

'Cause I've got you under my skin

 

פרנק סינטרה כמובן.

 

ואם זה כך, ואני מרגישה שהוא נמצא תחת עורי, הרי אין לי מה להלחם בזה כי אני לא יכולה לפשוט את עורי מעלי נכון? .

 

ועם התובנה הזו הלכתי לישון, קמתי איתה בבוקר והיא מלווה אותי כל היום. וטוב לי איתה.  וצריך לזכור אותה גם ברגעים הקשים והכואבים יותר כשיגיעו.

 

אבל היום טוב לי.  .

נכתב על ידי , 8/1/2003 13:54  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעיניים פקוחות ב-6/12/2004 22:16



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)