לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2003

גלידה בטעם ילדות...


 

בסוף קניתי לי , בחנות מלאה סוכריות ושוקולדים, גביע עם גלידת מסטיק ורודה עם טעמים של הילדות, וישבתי על ספסל באמצע הקניון הזר בעיר נעורי, מול החנות ללא שם אבל הבגדים שהיא מוכרת בוהקים בצבעים עזים של אדום/כתום/לבן/טורקיז...

האוויר מלא קולות אנשים, שירים , כרזות, לקנות, לקנות , לקנות, ואני, אני שוטטתי בכל רחבי הקניון ולא מצאתי דבר אחד שרציתי לקנות אותו לעצמי...

תחושה של חוסר מנוחה בסופו של יום עם ריגוש לכל אורכו, עם הודעה משמחת עבור מישהו יקר שבהכרח מסויים מביאה בחובה שינוי שעדיין אין לי, לנו מושג איך ישפיע עלינו...

והתחושה הזאת , והזרות שחשתי פתאום כשהקניון מתרוקן אט אט מהאנשים, השרו עלי תחושה מעורבת של סוראליזם עם טיפות של עצבות...

ביס אחרון מטעם הילדות ויצאתי מהחניון מחפשת את דרכי בחושך, לא יודעת לפתע לאן לפנות, באזור שהיה בנערותי אגמי החולות הגדולים של מרכז העיר והפך לשדרות רחבות ידיים ומסלולי נסיעה, הקרויות על  שמם של רמטכ"לים שמתו מוות פתאומי או לקחו את נפשם בכפם, ראשי ממשלה שמתו מזקנה ומחלה...

אבודה לגמרי ללא חוש כיוון, מוצאת את עצמי תועה בין הרחובות ומקשיבה לקולו המדבר אלי מתוך ההודעות שמשאיר לי לעיתים בטלפון, ואני שומרת אותם בדיוק לימים כאלה, לדקות של געגוע...מחפשת לקבל ממנו תחושה של מציאות בתוך העולם הלא מציאותי שבו אני משוטטת תוך כדי נסיעה חשוכה...

 

תזכור את התאריך הזה אמרתי לו, תזכור את היום...מכאן רק מטפסים למעלה...

 

ומצאתי את הדיסק החדש של סיימון וגרפונקל אבל החלטתי לחכות קצת...

נכתב על ידי , 24/12/2003 00:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-24/12/2003 16:04



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)