לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2003

אוי, אוי, אוי...איזו טעות...


 

מי זאת הברווזה הזאת שמדדה ברחבי הקניון על קביים בגובה "קצת יותר מחמישה סנטימטר" לפי דבריה של המוכרת...

קצת יותר?

טוב, היא אמרה גם שהעקב מאוד נוח, אבל אני, מה אני מבינה בעקבים, במגפונים (!?), ובקצות נעלייםשהן  קצת, טיפ טיפה, שפיציות...?

אני שכל חיי דאגתי שיהיו לי נעלים נוחות ופרקטיות, בצבעים נוחים ופרקטיים, שיתאימו בצורה נוחה ופרקטית לכל הבגדים שלי ולכל  עונות השנה, שלא נצטרך, חס וחלילה , לקנות בכל עונה נעליים חדשות...

מה זאת הזווית של הרגל בתוך הנעל? מי יכול ללכת כך יותר משני מטר רצוף? מי האינקוויזיטור שהחליט שנעליים יפות צריכות להיות גבוהות ?

ומה הביא אותי להחליט שאני רוצה לקנות את הנעליים האלה דווקא? מה היה לי רע בנעלי המוקסינים, הנוחות והפרקטיות, שהלכתי איתן בשנה האחרונה?

לא נורא, אני מנחמת את עצמי בשקט תוך כדי שאני מדדה מעדנות (שלא ישימו לב שאין לי מושג איך הולכים עם נעליים כאלה), הם היו במבצע, רק 100 ש"ח (רק?! למה, זה לא כסף ?) מקסימום תשימי אותם בצד ותשכחי מהן...

מה שכן, הן יפות בטירוף ועושות לי רגל...שחבל על הזמן...

אז כמו שאמרתי לקוקסטה לפני כמה זמן, אני לומדת לשלב את הלא פרקטי עם היפה ולהינות מזה...טוב, לפחות לנסות להינות מזה...

 

אתמול הסתובבתי בקניון אחר ודאגתי שלא מצאתי שום דבר לקנות לי, היום, מצאתי בשביל אתמול וגם בשביל היום, שלא נקפח אף יום בשבוע חס וחלילה...

 

אז שמישהו יבוא וינער אותי כדי שאחזור לעשתונותי ואפסיק לעשות מעשים מגונים בפומבי בחשבון הבנק שלי, ויפה שעה אחת קודם...שלא לדבר על זה שג. בעלי שיחיה, חוזר מחר לפנות בוקר ולאחר שהוא יראה מה עוללתי בהעדרו לאותו חשבון אומלל הוא יצטרך לבחור בין לזרוק אותי מהבית או להתאבד...

 

ולסיום, שתי שאלות:

 

1. האם מתרגלים אי פעם ללכת עם הנעליים האלה , ואם כן (תגידו שכן, בבקשה, תגידו שכן...) אחרי כמה זמן? ימים, שבועות, חודשים, שנים...?

2. האם אישה בוגרת ובשלה (AKA אני) יכולה ללכת עם חולצה שהיא טיפ טיפונת שבטיפונת חולצת בטן (שלא לדבר על זה שהיא שקפקפה במקצת) או שזה הופך אותה ליצור פתאטי שמנסה בכוח לחזור לנעוריה...? (ושתלך להחליף אותה בזריזות...)

 

לתשובותיכם המהירות (והאוהדות ) אודה...

 

ועכשיו, אני הולכת להתכונן להרפתקאה שלי להערב....

נכתב על ידי , 24/12/2003 19:08  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-27/5/2004 15:21



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)