לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2003

אם ישבתי מול עו"ד שעוסקת אצלנו בענייני מנהל מקרקעי ישראל (איכס...)


 
והשתדלתי לא להרדם מולה, זה נחשב שעבדתי היום?
כי משהו אחר באמת שלא עשיתי.
 
על השפן של אנרג'ייזר (ז"א פמה) נפלה עייפות גדולה. כזו שקשה להחזיק את העיניים פקוחות.
זה לא מצב שאין אנרגיות. דווקא יש ואני מרגישה אותן, אני פשוט רוצה ל  י  ש  ו  ן.
 
אתמול בערב הייתי אצל חברה והתקשקשנו (תרתי משמע) קצת והזמן עבר בכיף. בדרך הביתה כבר הייתי צריכה להחזיק את העיניים פקוחות בכוח.
ישנתי בלילה כמו בול עץ, מתעוררת מדי פעם עם אף סתום.
 
לפנות בוקר היה לי חלום משונה לחלוטין בו היו מעורבים סבתא שלי (עליה השלום), נסיעה שלנו (אני והיא) לפאריז (נא לא לשאול אותי למה...), קניית גבינות בדוכן בגן בעיר, ו...כאן מגיע הקטע ההזוי והמשונה ביותר - זריקת מלט לח עלי מאנשים שאני לא מכירה... אחזור על המשפט האחרון: בחלום זרקו עלי, אנשים שאני לא מכירה, מלט לח (כזה שמתייבש והופך לבטון) בזמן שעמדתי בדוכן גבינות בגן בפאריז...
מישהו יודע לפתור חלומות? זה סוג של עונש, סקילה על חטאי הרבים בזמן האחרון? . (אם הייתי בטיפול אצל אנה בטח כבר היינו מוצאות שזה קשור למשהו אחר לגמרי, כך תמיד היה כשהייתי באה אליה עם חלום...).
 
בבוקר הרגשתי שעדיין אני מאוד עייפה ורק לאחר שלקחתי פרוטק נוסף התחלתי להתאושש מעט.
אני מודעת לזה גם אורח החיים העסוק ביותר שלי עכשיו, וגם העובדה שאני עדיין קצת חולה, דהיינו גרון שמרגיש כאילו שיח קוצני שוכן בתוכו ואף דולף חלק נכבד מהיממה הם גם הגורמים להרגשת עייפות זו.
 
שני דברים חשובים לציון:
 
- אני כבר לא נכנסת ללחץ שמה אני חוזרת להיות כמו פמה הישנה, דהיינו, בטטת כורסא ברמה בין לאומית. אני מבינה שזה מצב מסויים, וכמו שהוא הגיע כך הוא ילך (לקחתי עוד פרוטק  - זה עוזר במהירות - מתאוששת תוך כדי כתיבת הפוסט).
- העייפות לא מלווה בירידה במצב הרוח שלי, להיפך, אני עליזה כציפור צייצנית ביום שמש אביבי (נדפק לי השכל, זה בטוח...).
 
טוב, אני אצא עכשיו לבנק להכניס צ'ק (לא לחשבון שלי לצערי...) וההליכה בוודאי תעורר אותי.
 
i'll be back,  עוד לא סיימתי להיום... עם עיניים עצומות - ישן.
נכתב על ידי , 9/1/2003 12:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרנולה ב-12/1/2003 16:52



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)