לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2006

סקס ושיחה טובה


 

לאו דווקא בסדר הזה ולאו דווקא יחדיו, כך גיליתי אצלי, מסלקים ממני כל כאב ראש, אפילו כזה שקדח בתוכי לאורך כל היום כולו.

 

היום היה תורו של ג. הבכור, ששבוע ה"רגילה" שלו, שבעבר היה מכניס אותי למתח ומצב רוח חצי קרבי מול ההתנהלות שלו בבית, הפך לימים של עונג.

עם הסעה יומית לרכבת בבוקר ובערב.

עם שיחות קטנות פה ושם.

צחוקים .

וגם קצת כעס פה ושם (שהתפוגג במהרה בעיקר בגלל התגובות הבוגרות/מקבלות שלו) על היכולת שלו להכנס למצב כאילו קטטוני בו הוא כל כך מרוכז רק בעצמו שכל העולם האחר מסביבו לא קיים כמעט.

קבענו לקפה אחרי העבודה שהפך כמובן לארוחה מלאה עבורו (הבחור בהחלט יודע באיזה צד של הפרוסה מרוחה החמאה או לפחות האנטרקוט שבצלחת...) ושיחה שהחלה לאיטה בגלל התכנסות פנימית שלו , ומקדחה שקדחה בתוך ראשי, הפכה לשעתיים בהן נגענו בנושאים רבים כל כך שקשורים בדברים שברומו של עולם, הסטוריה, אקטואליה, מחשבות, תוכניות.

עבר. הווה. עתיד.

 

ואני לא יכולה להמלט מהדמיון וההקבלה שאני מוצאת בקשר שמתפתח מחדש ביני לבינו כפי שהיה ביני לבין אבא שלי, שאיתו היו לי השיחות העמוקות ביותר שעיצבו, במידה די רבה, את השקפת עולמי כפי שהיא עד היום הזה.

 

ואחר כך הוא לקח את המכונית ואני הלכתי ברגל, כמעט מרחפת  הביתה  כמו בימים ההם שהחושך הקר שמסביב היה משמש מסתור לדמעות שהיו זולגות ממני.

רק שהפעם הוא הסתיר את החיוך שעל פני...

 

(וכן, הכותרת היא סוג של טיזר.

בעצם, טיזר מובהק לגמרי...)

נכתב על ידי , 18/1/2006 21:33  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-2/2/2006 00:28



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)