לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2004

אולי פעם


 

כשנרצה להזכר מתי הכל החל נזכור את היום הזה...את הפגישה הזאת אצל ע.

שהגעתי אליה לאחר יום של מצב רוח די ירוד, עם מועקה שמסתובבת לה בחזה, בלי סיבה הגיונית (סצינה מסרט ערב קודם לא נחשבת לסיבה ממש הגיונית)...

והיה state of mind  של שנינו שנבנה כנראה עוד מהפגישה של השבוע השעבר, והנסיעה שלי לבדי לצימר בצפון, והדברים שזה העלה אצל ג. בעלי, תחושות וחרדות שיכול להוציא אותן רק במקום הנייטרלי הזה , אצל ע.

והיום דברים שלא העלאתי על דעתי שיעלו, בוודאי לא כרגע, עלו וצפו למעלה, נפרסו על השולחן, כבר לא מוסתרים, לא מודחקים עמוק בפנים...פתוחים, נגועים, מדוברים...

והיה קשה...והיה בכי רב, עמוק , כזה שמטלטל אותי דקות ארוכות ללא אפשרות להוציא מילה מהפה...

והרגשתי כאילו עבר מכבש...

אבל היה פתאום גם קצת יותר קל על הלב...

והיה רצון גדול לחבק אותו, ולומר לו שלא משנה מה יאמר בעתיד, ומה יעשה באותו עתיד, הוא מאד מאוד חשוב לי...

וגם אמרתי לו את זה...

אולי פעם כשנבחן את הדברים מתחילתם , נאמר שהיום החל משהו אחר...

 

במסע שאני נמצאת אל ובתוך עצמי...אני חושבת שהגעתי לצומת דרכים משמעותית...

נכתב על ידי , 19/1/2004 21:05  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-22/1/2004 15:07



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)