לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    




הוסף מסר

2/2006

סיום נדרש


 

לאחר יותר משלוש שנים שהדברים היו ברובם רק בתאוריה.

לאחר שלמדתי להתבונן לתוך עצמי ולהיות מודעת לצרכים שלי.

לשים אותם במרכז, במקום הנכון להם.

הנכון לי.

לומר אותם בלי להיות נתונה לפחד מה יקרה אם אעז ולא להשאר עם השיחות הפנימיות שלי איתו , שהולכות וחוזרות במעגלים ההולכים ומצטמצמים בתוכי, כשאני נשארת עם כל השאלות בלי התשובות.

לאחר המערכות הקודמות שבהן למדתי, על בשרי את כל התאוריה ולאט לאט יישמתי את ההבנות הפנימיות שלי.

 

לאחר כל זאת, הצלחתי הפעם לראות במדוייק את הנקודה בה הדברים השתנו עבורי והצרכים שלי לא התחברו סימטרית עם הצרכים שלו.

ומתוך ידיעה פנימית ועמוקה שאין עבורי דרך אחרת מלבד זאת שנכונה ומתאימה עבורי,

יכולתי , בלי כאב שבא מתוך הנאמנות שלמדתי לתת לעצמי, לומר לו

שלום.

 

 

וזה לא שלום גמור ומוחלט כי למדנו וגדלנו להיות חברים טובים, אבל זה שלום לחלק הרומנטי שהיה לנו , שבמידה מסויימת אני לא נזקקת לו היום וגלשתי לתוכו רק בגלל שרציתי למצות את מה שהתחלנו לפני יותר משנתיים.

ובכל זאת, מישהו יכול להסביר לי למה אני כל כך נרגשת..?

 

עדכון 22.40.

 

ולאחר שעבר קצת זמן  ושוחחתי עם חברות וביני לבין עצמי הבנתי בעצם שההתרגשות באה מתחושת השליטה על חיי.

אני לא מובלת יותר.

אני מובילה.

את עצמי.

נכתב על ידי , 7/2/2006 18:20  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-10/2/2006 19:06



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)