לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    




הוסף מסר

2/2006

יום של דברים קטנים במשרד


 

היינו לבדנו היום.

הצעירים של המשרד.

צעירים, ואין הכוונה רק לעניין הגיל אלא לרוח הפנימית.

וגם זה לא מדוייק, כי למעט מוניקה כולם כאן בעצם , צעירים בנפשם.

ומוניקה , מסיבה שלה מתוך עצמה, מנסה ועושה מאמצים להיות פחות מרובעת ונוקשה ולחייך ואפילו לספר בדיחה פה ושם.

 

היחסים שלי ושלה תפסו כיוון אחר מהרגע בו החלטתי לקבל את ההצעה  לקחת ולהתפתח לכיוון אחר שדורש עבודה צמודה איתה והבנתי שאין לי עניין וצורך להאבק/להוכיח את מקומי במשרד.

ומהרגע שהחלטתי כך והתחלתי לקבל כל הערה שלה כמשהו שאני לומדת ממנו, משהו בה נרגע והתרכך כלפי למרות שהיא עדיין בודקת אותי אם אכן אפשר לסמוך עלי ולתת לי להכנס לתחום בו אני רוצה ואמורה לעבוד יחד איתה.

 

ובד בבד אני נכנסת לתחומים חדשים ובעלי אחריות גדולים יותר , כשלאחרים במשרד שהם כבר רגילים לעשותם הם נראים  קטנים ודי פשוטים, והם צוחקים ומעבירים עלי קטעים  בכל פעם  מחדש מההתרגשות שאוחזת בי , כמו ילדה קטנה, כשחומר ומכתב בחתימת שמי המפורש יוצא מהמשרד.

 

אז היום החתולים נעדרו מהמשרד והעכברים חגגו וגם עבדו.

ויפה מאוד, אפילו...

 

השמש שוב מאירה בחוץ חברים יקרים, ומה יכול להיות רע כשכך?

 

נכתב על ידי , 9/2/2006 16:27  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מילי40 ב-11/2/2006 11:50



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)