לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    




הוסף מסר

2/2006

אני כל כך עמוסה


 

ומוצפת ויחד עם זאת מרוקנת לחלוטין בסופו של היום הזה עד שאני מסתובבת בתוך עצמי כמו אריה סגור בכלוב ולא מוצא לו מנוחה.

 

משהו שאב ממני את האנרגיות את כל האנרגיות כולן, ולא רק ממני .

כולנו יצאנו בסופו של יום העבודה מותשים וסחוטים לגמרי.

 

זה לא שהיה יום עמוס.

עומס ולחץ בעבודה לכשעצמם לא לא מתישים אותי, להפך. 

 אני מוצאת את עצמי פורחת בתוך עומס של עבודה ומטלות. מרגישה איך אני הופכת לחדה, ממוקדת ומכווננת מטרה באופן שלא קיים בי ביום יום.

זה היה מעבר לעומס רגיל.

כמו מישהו שכל הזמן נוגע בכתפייך ומזיז אותך, מוציא מהריכוז ודורש עוד ועוד ועוד תשומת לב עד לרגע שבו את פשוט צורחת את נשמתך.

 

ואצלי זה הגיע היום למצב בו מצאתי את עצמי בוכה מול המחשב כשפעולה מסויימת לא הצליחה לי, חסרת כוחות לחלוטין להרים את הטלפון לתמיכה ולפתור יחד איתם את הבעיה הפשוטה יחסית.

ואחר כך איבדתי את שארית עשתונותי ונבחתי, פשוטו כמשמעו, על הדוקטור כשקרא לי פעם אחת יותר מדי.

 

ומנקודה נמוכה זאת היום יכול היה רק להשתפר...

 

פמה שהולכת לתחוב את פניה בתוך פרוותם של סקא וכתם ולקבל מהם קצת אנרגיות מחזקות.

 

(ובעצם אני הרי יודעת שלתערוכה שמתחילה מחר ובימים הבאים יש מקום גדול למצב הרוח המדוכדך שבי.

 הייתי אמורה להינות מהאפשרות לצאת מהמשרד, להתערבב עם אנשים מעניינים  ושונים , לפתח שיחות קטנות ולמכור את עצמנו. ובמקום זה , ככל שהארוע מתקרב מצב רוחי מנמיך טוס ומשהו בתוכי צורח שאינו רוצה להיות שם...)

נכתב על ידי , 20/2/2006 20:44  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעיניים פקוחות ב-24/2/2006 22:54



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)