לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2003

אין לי דקה זמן...נו באמת, ימים טובים הגיעו...


 
ולא בגלל העבודה חס וחלילה, כשאני אהיה עמוסה ממנה אז באמת יגיעו ימות המשיח...
בגלל המיילים...מד.
מהבוקר.
כשהגעתי לעבודה כבר חיכה לי אחד.
ועד עכשיו, כל הזמן...
 פמה, תורידי את החיוך מהפרצוף...
 
הבוקר החל בכך שהייתי חייבת לטוס הביתה מיד כשהגעתי למשרד. סאגת המפתחות שלנו לא הסתיימה, להפך, פרקים חדשים נכתבים בה יום יום...
עכשיו ג. הבכור שיצא אחרון מצא את עצמו בלי מפתח בבית. טוב, נו, נסעתי, הבאתי, חזרתי.
אני שונאת להתחיל את היום בלחץ...
אבל חיכו לי מיילים...אז זה כיפר...
 
משום מה אני לא כל כך מרוכזת...וגם החל לי כאב ראש ...
אני הולכת להכין לי קפה.
**********************
וואו, זה היה מפחיד.
ישבתי מול המחשב, הדף הלבן של הבלוג שלי ולא הצלחתי לרכז את המחשבות שלי...

זה באמת היה יוצא מן הרגיל היום...מיילים רצים בטירוף, אחד אחר השני , לא מצליחה לסיים לענות על אחד והיא יש חדש...
זה כיף מצד אחד, מצד שני, הלו, אני צריכה גם לנשום קצת...
אולי כי כל כך חיכיתי לזה שיחזור אז אני מפחדת לנשום...רוצה לזרום איתם, איתו.
אני לא אכתוב על ד. עכשיו. "מגיע" לו ולמה שקורה עכשיו פוסט נפרד.
אבל אני מחייכת. ולא רק בגלל היום.
אלא בגלל שהדברים ברורים, וזורמים.
 
*********************
אתמול בלימודים הרצה לנו מנכ"ל חברה שאוספת נתונים על עסקים במשק, מצבם, סיכונים אפשריים בעסקים איתם וכו'.
קצת בלשי. מעניין.
כמו כן המשכנו לעבוד קצת עם lexix-nexix, החלטתי שאני יושבת עליו בשבת ומצליחה לעבוד איתו. זה ממש שיגע אותי, לא הצלחתי למצוא כמעט שום דבר, חשבתי שזו הבעיה שלי אבל אחרי שהחרוצה של הכיתה אמרה שגם היא לא מצליחה הבנתי שהבעיה היא של המאגר......
 
******************************
וואו, אני חייבת להרגיע קצת את העיניינים...זה פתאום בא שוב , בלהט , לאחר תקופה כל כך ארוכה שכלום...כמו אנשים מורעבים שבולעים בנגיסות גדולות...
חייבת להרגיע...
 
יש לי סחרחורת....
אני מפסיקה, כותבת שטויות...
 
נכתב על ידי , 12/2/2003 14:50  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרנולה ב-14/2/2003 13:54



כינוי: 

בת: 64




138,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)