לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      




הוסף מסר

2/2004

כשלא הולך אז לא הולך...


 

שלוש פעמים אני כותבת את הפוסט הזה...

כותבת, מוחתק, ומתחילה מחדש ושוב מוחקת...

ולא מחוסר נושא לכתיבה, ולא בגלל שאני חייבת לכתוב.

יש נושא והוא ברור ומסודר בתוכי כבר כמה וכמה ימים,

אבל היום כשהתחלתי לכתוב, כל האירגון המסודר שלו בתוכי הסתבך לחלוטין.

משפטים התערבבו, רעיונות לא הצליחו לצאת בצורה הגיונית ולהתיישב להם על הדף הלבן של העריכה...

וככל שאני לא מצליחה להוציא אותם ממני, אני נכנסת למתח, משתדלת יותר ויותר, והם , עושים לי דווקא, ובורחים ממני...

עד שנשבר לי.

ועזבתי.

 

ועל מה רציתי לכתוב היום?

על שני סרטים שהרשימו אותי , שהציתו בי את הרצון לחזור וללמוד, על הדברים שאהבתי , שאוהבת, אבל בגלל חוסר פניוּת נפשית במשך שנים ,ואולי גם בגלל זכרון הלימודים הממוסדים בעבר, הזנחתי אותם...

על התחושה שהמוח שלי מתאבן ואני רוצה להרגיש אותו שוב נאלץ לחשוב, להתחדד, להתאמץ...

 

על "נערה עם עגיל פנינה" שעולמה, כפי שנגלה בסרט היה לא קל אבל היכולת שלה לחדור לנפשו של וורמיר ולהיות שם שותפה אמיתית נתן לה את הכוח לצאת ממנו למשהו שהוא אולי טוב יותר...

והיא הזכירה לי את הזמנים בהם הייתי לוקחת את ספרי האומנות של אבא שלי, שאהב את הציירים הפלמיים, האימפרסיוניסטים והאקספרסיוניסטים ומעט מודרניים, וצוללת לתוך ציור במשך שעות, מדמיינת לי את החיים שלהם שם כפי שהם מוקפאים לרגע ולנצח בציורים...

 

על "אדון ומפקד" ומסע שמשלב הסטוריה וגאוגרפיה, שתי אהבות גדולות שלי, יחד עם שיחזור תקופתי מדוייק, יחסים בין אנשים והתמודדות עם קשיים ומשימות...

והוא הזכיר לי את הספרים שבלעתי על מסעות התגליות הגדולות, על הסטוריה של מלחמות בעבר ובמיוחד בעת החדשה, על השקיעה בתוך עולם אחר שסוחף אותך בלי תחושה של זמן ומקום...

 

ואולי את זה אני רוצה בתוך תוכי לשחזר...ואולי אני רק רוצה לחזור וללמוד...

 

(ואני יודעת הרי בדיוק למה לא הצלחתי לכתוב אותו כמו שרציתי מההתחלה...אוףףףףףףףף )

נכתב על ידי , 9/2/2004 16:59  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-11/2/2004 16:07



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)