לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2006

מדהים אותי לראות


 

איך בבת אחת, כמו מבלון נפוח , יוצא ממני כל האוויר.

איך לאחר שעות ארוכות של עבודה ב"היי ספיד" אני נופכת, ברגע

לבובת סמרטוטים

תלושת אברים.

איך אפילו הנשימה הופכת להיות קשה וכזאת שצריך לחשוב ולחשב

כל שאיפה ונשיפה ממנה.

איך כל איבר ואיבר בגופי מרגיש כאילו הוא שוקל

משקל טונות רבים ואפילו צעדים פשוטים הופכים לכמעט בלתי ניתנים

להליכה.

 

ולמרות שמצד אחד כל תא בגופי מתאווה וזועק למנוחה שבשכיבה,  הדרך היחידה לצאת מזה היא לקבל מנת אנדורפינים ישירות לווריד, אפילו שכרגע הם נראים בלתי מציאותיים בעליל.

 

 

(ואם לא אחזור בשעה - שעתיים - שלוש הקורובות, תרגישו חופשי לבוא ולגרד אותי ישירות מההליכון...)

 

**********************

21.49

 

קרייבינג נוראי (כן, זה קורה גם לי, לעיתים רחוקות אבל קורה) אחז אותי לאחר ההליכה שאמנם עוררה אותי בדיוק כפי שציפיתי (מפל אנדורפינים כו') אבל גם חיזקה את הצורך שפתאום היה לי באוכל, שרעב היה הדבר האחרון שכלל היה קשור אליו.

 

טוסט מחצי פיתה מרוקאית עם גבינה ונקניק הרגיעו  את התשוקה.

את העונש אני אקבל אחר כך.

כמו בכל חטא... 

נכתב על ידי , 23/4/2006 18:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snow שיהי לכולם יום קסום ב-24/4/2006 00:35



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)