לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

היום הזה


 

בבוקר קמתי ועיני צורבות.

לאו דווקא מבכי של שעות אלא מסיבות טרוייאליות יותר (יובש?)  כנראה.

 

בערוץ 33 הגיעו לשמות של מלחמת ההתשה ואני עדיין הרגשתי שמשהו שביר בתוכי, כאילו מהלכת על שברי ביצים.

מנסה להתקשר לג. הבכור אפילו שיודעת שנמצא במקום ללא קליטה.

מנסה. אולי במקרה.

לא.

בעבודה מנסה להתרכז בדברים הקטנים והפשוטים ואז מצאתי את עצמי בוכה (לאחר הרבה מאוד שנים)  עם השיר

"אנחנו שנינו מאותו הכפר".

אוקיי.

נתתי לזה להיות.

ואז זה התחיל להרגע בתוכי וחזרתי לעצמי.

 

ניסיתי להבין למה ואיך ומדוע דווקא עכשיו.

הרי זאת השנה השלישית של ג. הבכור בצבא ואף פעם לא הגעתי, בבת אחת , כמו בטיסת סילון במהירות של 3 מאך למקום הזה שבו נתתי לעצמי להזדהות כל כך עם מה שראיתי עד כי ראיתי אותי,

שם.

 

אני חושבת שזאת הפניוּת הרגשית שלי היום.

כשאני פחות מרוכזת בעצמי (אני יודעת שיהיו כאלה שיסתרו את דברי, אבל נניח ), כשאני לא זקוקה יותר לשלוח את רגשותי למקומות/אנשים אחרים כדי להרגיש משהו, אני יכולה להתעמק בדברים המהותיים ביותר בי.

וזה יחד עם האווירה/התפאורה המתאימה מסביב והגעגועים לג. הבכור היו כמו נגיעת כפתור במקום והזמן המתאים עבורי.

 

וההזדהות, הגעגוע והבכי היה בהם גם משהו מזכך נפש.

 

השמש כבר נוטה למערב, האור כבר מתלכסן לו אחרת ובערוץ 33 השנה היא כבר 1996, השמות רצים שניה אחר שניה, שם אחר שם,

 

יונתן ברנע

יוני לוי

חמי עמדי

אסק וקס

ינון ברומר

אמיר מלר

 

ועוד, ועוד, ועוד.

 

עוד מעט היום נאסף.

עוד מעט

חג.

 

חג שמח חברים יקרים, כי מגיע לנו. מאוד...

נכתב על ידי , 2/5/2006 16:34  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם אמא ב-4/5/2006 07:36



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)