לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      




הוסף מסר

2/2004

תל אביב של יום שישי אחר הצהריים


 

יש בא מין אור אחר אחר לגמרי...

האוויר שונה, אולי נקי יותר, האווירה, ההליכה של האנשים...

ואולי לא בכל תל אביב אבל ברחוב שינקין ...

בהצעה של קוקסטה ובהחלטה של רגע נסעתי בשעות לא רגילות לחלוטין עבורי להסתובב ברחוב התוסס, הרועש והגועש מהמוני האנשים...

והצפיפות והדוחק לא הפריעו לי כהוא זה...

להפך, זה נתן תחושה של תסיסה, של חיוּת גדולה...

ולאחר שהסתובבנו קצת ברחוב, ישבנו לשתות קפה ולהסתכל על האנשים שעוברים ברחוב ולנסות להבין את השילוב בין צעירים כי טרנדיים, משפחות עם ילדים וחרדים שמאפיין שמאפיין אותו, קניית דיסק ב"אוזן השלישית", חזרתי הביתה כשאני נוסעת לכיוון האיילון דרך הרחובות הקטנים של לב תל אביב, שבכל פעם שאני עוברת בהם אני חושבת לעצמי שיבוא יום ואני אגור באחד הבתים ספוגי האופי והעבר שנמצאים שם כמו היו מאז ומתמיד...

ושם הרגשתי את תל אביב השונה כל כך ממה שאני מכירה אותה...

 

והיום הזה שהחל בפגישה עם חברה בעיר אחרת לגמרי, עיר שהיא חדשה וצעירה לימים שעדיין אין בה את המסורת וההסטוריה שאנשים קובעים אותה לאחר דורות של חיים בתוכה, מסתיים לו בעצבות ששוכנת בתוכי מזכרונות שעלו בי, מחשבות על עבר רחוק, החלטות שהוחלטו אז והסיבות שהביאו לאותן ההחלטות...

וזה כנראה זמנם של הדברים לעלות בתוכי, דברים ששכחתי , שהדחקתי, שסגרתי , שכיסיתי עמוק עמוק...ואולי הם עולים כי הם יודעים שיש בי כוח ואני יכולה להתמודד איתם ולהמשיך הלאה...

ולא לשפוט את עצמי לחומרה יתרה, כפי שביקשה ממני קוקסטה...

 

שבת שלום לכם   חברים יקרים...

 

**************************************************

עדכון 19.40.

 

ותאונת האימונים אחר הצהריים בחברון, היתה בגדוד אליו אמור להגיע ג. הבכור לאחר סיום הטירונות, למעשה בגדוד שהוא כבר משוייך אליו...

קיבלתי תזכורת ברורה מאוד לדברים שאני מדחיקה באשר לשרות הצבאי שלו...

ואולי, בתת ההכרה, עדיין בלי שום קשר אישי למזלי, זה הביא לתחושת המועקה שאני נמצאת בה כל אחר הצהריים...

נכתב על ידי , 20/2/2004 17:51  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-22/2/2004 09:34



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)