לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

סופן של המילים


 

עוד הדהד באוזני זמן רב לאחר שהשיחה הקצרה ניחתה עלי בפתאומיות שלא הייתי מוכנה לה.

 

ולמרות שכל זמן חילופי הדברים הייתי שלווה מאוד ומתנהלת מתוך ידיעה פנימית ברורה שאני לא נופלת למניפולציות שניסתה להפיל אותי אליהן, והייתי מאוד ברורה, מדוייקת, אסרטיבית ושקטה במילותי שלי, הרגשתי לאחריה שמשהו בתוכי הטלטל.

 

וכדי להבין מה היה שם שטלטל אותי כל כך, למרות שחשבתי שאין במקום ההוא שאני עובדת בו עוד משהו שישאיר אותי תמהה לגביו, ניסיתי לפרק לפרודות ולגורמי גורמים את הדברים שנאמרו בשיחה.

 

את הכעס ("ביקשתי ולא עשית...את לא עושה דברים").

את ריגשי הנחיתות שלה שבאים בתוך הטחת ההאשמה ("אני תמיד אצלך אחרונה בסדר העדיפויות...").

את הדברים שנאמרים עלי מאחורי גבי במשרד( "...היא אמרה לי שאת מנפנפת אותי, שלא תעשי את זה...").

את האיום המוסווה ("נחכה שהד"ר יגיע מהכנס בחו"ל ואז נראה...").

ואת משפט המחץ "אני לא יכולה לסמוך עליך"

שזה בעצם אומר:

את חרא של עובדת.

 

אבל למשמעו אותו המשפט בתוכי עולה מתוך הסדק שמצא, אותו קול זערער, כמו יצור קטנטן שקופץ על רגליו הזעירות וצועק:

נכון, נכון, נכון.

אף אחד לא יכול לסמוך עליך.

את חרא של...

מלאי את החסר, המלכה היא ערומה.

 

ואת העירום ההוא, שבתוכי, אני צריכה להבין עכשיו...

 

(ולא, לא במוניקה מדובר הפעם אלא במישהי אחרת מהמשרד.

 

ואחר כך באו דברים שהחזירו לי את הפרופורציות שנשכחות ממני לעיתים בעת סערה פנימית).

נכתב על ידי , 8/5/2006 19:26  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema מגניבה משפט פה ושם ב-14/5/2006 15:01



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)