לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

החלטה אסטרטגית:


 

אני לא רוצה לעסוק יותר במה שאני עוסקת.

 

אתמול אחר הצהריים היה טריגר.

מראה שהורמה למול פני והראתה לי, באופן הברור ביותר את שאני יודעת כבר זמן ארוך מאוד.

אני לא אוהבת את מה שאני עושה.

 

חשבתי לפני שנה לנסות ולשנות, אבל הדברים לא היו בשלים בי כנראה ולכן התמוססו.

את העבודה אצל הדוקטור אהבתי כל כך בתחילה, כי היתה שם הבטחה מסויימת, ערטילאית בעיקרה, של אפשרות לצאת מתוך הסד המקצועי בו אני נמצאת.

וחלק מהמשבר של התקופה האחרונה הוא ההבנה שההבטחה הזאת, נמוגה, התפוגגה ונעלמה.

וחזרתי לנקודת הבסיס.

 

אני לא רוצה לעסוק יותר במה שאני עוסקת.

 

אתמול שאלה אותי חברה מהם הדברים בהם אני טובה בעבודה הנוכחית שלי.

שתקתי ארוכות ולא הצלחתי לומר אפילו דבר אחד פשוט (כשברור לי לחלוטין שיש יותר מדבר אחד).

 

היום בבוקר קמתי  ויש בי רשימה כמעט מוכנה של הדברים בהם אני טובה , אותם אני אוהבת ואיתם אני רוצה

ללוש את חיי.

 

הגיע הזמן.

 

 

(ותודה על המילים שחיבקתם אותי איתן אתמול.

כאן, ולא רק  )

נכתב על ידי , 9/5/2006 21:57  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-14/5/2006 22:09



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)