לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2006

יש בזה משהו מרגיע


 

להתעסק בדברים הקטנים, הבנאליים ויחד עם זאת החשובים.

במיוחד לאחר תקופה שבהם כבר לא יכולתי לשאת את המחשבות והשיחות הפנימיות שניהלתי ביני לבין עצמי וביני לבין העולם כולו (4 מליארד אנשים בתוך הראש שלי. כאוס מתיש).

 

כמו למשל העובדה שיש כל כך מעט סנדלים/נעליים שמוצאים חן בעיני עד שהיום בבוקר בדרך לרכבת קלטה עיני מישהי נועלת סנדלים מ ד ה י מ ו ת וכמו הילדים שהלכו אחר החלילן מהמלין מצאתי את עצמי נועצת בה עיניים עד כי המביט מהצד היה חושד בי בפֶטִיש נעליים או רגליים (סנדלי הקיץ החשופים מתאימים לשני הפטישים גם יחד ).

 

או למשל העובדה שאני נמצאת כפסע בין הוצאת איסור יציאה  מהבית  ע"י הועד לשמירת שלומו הנפשי של הציבור, בגין שיער שנראה ממש נורא ורק אישור שהבאתי שאני נוסעת ישירות מהעבודה  לטיפול בידיו האמונות של יוסי "ידי הפלא" הספר אישרו לי עוד כמה שעות של חסד.

 

הדברים הקטנים שבחיים.

החשובים שבהם.

ושקט בתוך הראש שלי.

ריק ושקט...

 

תענוג...

נכתב על ידי , 7/6/2006 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-9/6/2006 07:08



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)