לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2006

שלום


 

עוד לא הספקתי להגיע והגברת שהביאה אותי מלמלה משהו על הצורך לעשות היכרות רשמית עם כל העולם בערך, ובנתיים עם החברים שלה, כאן בישרא.

 

אין לי מושג מה זה הישרא הזה אבל לאחר שאמרתי שלום בציוצים עצובים לאמא ולאחים ולאחיות שלי, הנסיעה הקצת טראומטית לבית החדש (זאתי שהביאה אותי חייבת לעלות על כל הבמפרים, לא כל כך שומרת על נתיבים ובכלל, נהגת שודים שחבל על זמן), ההכרות עם האח הגדול (קוראים לו "כתם" הם אומרים, הוא ריחרח אותי די בשקט ואפילו קצת נבהל כשאני חשפתי בפניו את שיני. רק אז נזכר להראות לי מי הבכור והשולט בטריטוריה החדשה), וההתאקלמות בפינה החדשה , הזמנית, אליה הביאו אותי בחדר של זה שלא נמצא בבית כל הזמן אבל בין הבגדים שלו מצאתי מיד פינה חמימה ועוטפת, היא היתה חייבת לצלם אותי, לשבת ליד המחשב ולתקתק במרץ על המקשים.

 

האמת, קצת שמחתי אפילו, כי עד אז היא לא הפסיקה לצייץ לכיווני כל מיני ציוצים וקריאות חיבה כדי שאצא החוצה מתחת למיטה.

תני לי דקה להתרגל למקום החדש!

 

הם סיפרו לי שהביאו אותי לאחר שחתול אחר שלהם הלך למקום הכינוס הסופי של כל החתולים באשר הם ושהם וכתם עצובים אבל הבינו שהדרך הטובה ביותר לכולם להתגבר על העצב היא להביא חבר חדש הביתה.

ואני לא באה כתחליף אלא כחתול בפני עצמו.

כאילו דה!! את זה הם עוד יגלו בעצמם!

 

אז עכשיו אני אמשיך לנמנם בין הבגדים ומתחת למיטה ואחר כך אולי סוף סוף אאזור קצת אומץ ואציץ לראות את העולם החדש וקצת מפחיד אליו הגעתי.

 

נעים להכיר, אני ג'ויה

 


גויה בת חודש וחצי

 

(השם הוא הפשרה בין הרצון של א. הצעיר לקרוא לי "ג'וי" לבין סירובה של הגברת שהתחלחלה ומלמלה משהו על "ג'וי והאפינס, ג'וי והאפינס, על גופתי!").

 

 

(ואם מישהו רוצה אולי את אחד האחים שלי אפשר למצוא אותם כאן והם מקסימים לא פחות ממני ).

נכתב על ידי , 10/6/2006 19:55  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גו'יה ב-14/6/2006 22:58



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)