לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2003

תובנה


 
היום בבוקר כשהתאפרתי , זה עבר בי.
הקשר עם ד. לוקח ממני אנרגיות.
 
אני יודעת וידעתי את זה כל הזמן. אז מה החידוש כאן?
זו הפעם הראשונה שהמחשבה הזו עוברת לי בראש ואני לא מסלקת אותה, או אפילו לא נותנת לה דריסת רגל בראשי.
היא נכנסה לראש, נשארה שם. הסתכלתי עליה. חשבתי אותה.
שוב ושוב.
הבנתי.
הפנמתי.
 
כל זמן שיהיה לי הקשר הזה עם ד. חלק גדול מהאנרגיות שלי יופנו לשם.
אני לא אוכל להתקדם.
לא יהיו לי כוחות.
 
אולי התובנה הזו באה בעקבות המיילים שלנו אתמול.
כתבנו על דברים אישיים. שמפריעים לנו, שהיינו רוצים לשנות.
היה לי כל כך טוב.
וגם עכשיו.
 
אבל אני יודעת, אני יודעת.
הקשר עם ד. לוקח ממני אנרגיות.
 
איך הרגשתי כשהבנתי?
רגיעה. שלווה. כאילו זה קורה אצל מישהי אחרת (הדרך של פמה להתמודד עם דברים...).
אחר כך הייתי עליזה באופן מיוחד. נחה עלי רוח שטות. כמה אנשים כאן ראו את זה...
עכשיו כשאני כותבת אני בוכה.
כי אני מבינה.
זה נותן לי סוג של כוח.
דווקא התובנה הזו שהיא כל כך ברורה, נותנת לי סוג של כוח.
כי פתאום אין בי פחד. הפחד הוא רק מהבלתי נודע. ואני יודעת...
 
מה אני עושה עם התובנה הזו?
שום דבר.
בינתיים.
רק מודעת לה. מפנימה אותה.
גם זה לא מעט...
נכתב על ידי , 10/3/2003 11:11  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-14/3/2003 00:54



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)