לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2004

חשבון נפש


 

התחשבנות עם החיים שלי.

כך, ברגישות ובחדות האבחנה שלו, שמדהימה אותי בכל פעם מחדש, כינה ע. היועץ שלנו, את מה שאני עוברת בחודשים האחרונים...

ואמר את המילים שאני לא הצלחתי לומר אותן לעצמי...

 

התחשבנות, לא מתוך פינקסנות של + ו -, ולא מתוך מקום של חרטות ותחושת החמצה על השנים האבודות, אלא מתוך רצון וצורך לבדוק ולבחון את הבחירות שעשיתי אז, והבחירות שעשיתי מאז במהלך השנים עד לזמן האחרון ואלה שאני עושה בהווה, בכל יום , בכל שעה...

 

וכמו בכל פעם שאני מאפשרת לעצמי לחדור עמוק פנימה ולגעת בדברים, בתחושות, במחשבות שהיו עד כה מוארים בפנס אדום שזועק "לא להתקרב", בכל פעם שאני מתעלמת מהפנס הזה וכן נוגעת בהן, מרשה להן לעלות למעלה ומציפה אותן באור הבוהק של הדיבור עליהן, בכל פעם כזאת עולה הכאב...

הכאב שלי. על הדברים עצמם.

הכאב של ג. על הדברים שנאמרים.

והקלה מסויימת.

ומועקה.

ופחד.

ושוב, וחוזר חלילה...

 

אנחנו נמשיך ונמצא את הדרך , אמר לי ג. היום בבוקר.

אנחנו נמשיך הלאה. אני יודעת.

ורק מרגישה כמו בניתוח לב פתוח ללא הרדמה...

נכתב על ידי , 16/3/2004 10:17  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-18/3/2004 10:29



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)