לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2004

שברי קריסטלים


 


ברגליים חשופות


פוסעים בין


שברי זכוכיות קריסטל נוצצים


באלפי גוונים של צבעים


קסומים...


הדמייה של העולם הלא מציאותי,


סוראליסטי, כאוטי, שבו


אנו נעים...


עלולים להחתך ולשתות דם


בכל רגע


אבל נמשכים בחבלי קסם


אל ההבטחה הסמויה של


הצבעים...


 


מה מחזיק אותנו ביחד , שאלת אותי אתמול, בשיחות הארוכות שהיו לנו בסופו של היום בו הרגשתי שאני נשברת ולא יכולה לשאת יותר את הגעגוע ואת הכאב...


מה מחזיק את הקשר הזה , שהוא במידה מסויימת,  נשען על כרעי תרנגולת, אמרת...


ואני , אני ראיתי רק קריסטלים מול העיניים...


וצבעים...


שלפעמים הם כהים ועמוקים וצריך להתקרב אליהם ולצמצם את העיניים כדי להבין בדיוק איזה צבע הוא זה, ולפעמים הם זוהרים ובוהקים בצבעי פסטל מתוקים וזרחניים ובאופן אינסטינקטיבי עוצמים את העיניים לעצום את העיינים מהזוהר שבהם...


 


והיום,


היום ראיתי את כל הצבעים כולם, מתערבבים להם בהרמוניה צבעונית בקליידוסקופ, וידעתי מה מחזיק אותנו ביחד...


 


זה יהיה סוף שבוע נהדר, אני מרגישה את זה בעצמותי...

נכתב על ידי , 18/3/2004 13:58  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-19/3/2004 15:24



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)