לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2003

עיתוי, שליטה בדברים או כוח עלום...


 
שפיות העלה את השאלה הזו בפוסט שכתב אתמול. קראתי ונדהמתי. התחושות שלי כל כך מדוייקות וזהות למה שכתב שהרגשתי שאין טעם לכתוב על זה אצלי.
 
אומר רק שהתחושה שמלווה אותי בחודשים האחרונים היא שיש מישהו למעלה ששומר עלי. (ולפעמים גם צוחק עלי...).
לפעמים אני חושבת שאלו ההורים שלי שפוקחים עין מלמעלה, או סבתא שלי (כן, יש לי נציגות לא קטנה שם למעלה...), או סתם איזה כוח עלום שאני לא מכריחה את עצמי לתת לו שם...
אבל התחושה הזו קיימת והיא , כמו הרבה דברים בחיים שלי, בזמן האחרון, מאוד חדשה שלי.

אדם רציונלי, חילוני כמוני לא היה מוכן לקבל שיש דבר שאין לו עליו שליטה, ושיכול להביא אותו למקומות שלא תאר שיגיע לשם.
עם תחושות אני לא מתווכחת. אבל גם לא נותנת להן להכתיב לי את חיים.
אני עדיין מחליטה מה לעשות, אם לעשות את זה והיכן. אבל גם יודעת שיש דברים שאין לדחוק בהם. שהם יגיעו בזמן הנכון ובמקום הנכון.
כן, והפגישה עם ד. נכנסת בהחלט לקטגוריה הזו.
לכן אני מאמינה מאוד בעיתוי של הדברים, בזמן הנכון שלהם, בהתבשלות שלהם, באיטיות שלהם לעיתים.
וגם זה דבר חדש אצלי ... .
נכתב על ידי , 14/4/2003 12:46  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-17/4/2003 18:28



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)