לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2003

אחרי...


 
אתמול היה קשה ועצוב אבל, בניגוד לימים אחרים, לא יצאתי מותשת ממנו...
ולא היתה נפילה.
הצלחתי להתמודד עם הדברים, עם הרגשות בלי להרגיש שהעוצמה שלהם מפילה אותי, מורידה אותי למטה, ואז קשה יותר לעלות...
 
הגעתי אתמול לעבודה באיחור, לאחר סידורים שהייתי צריכה לעשות ונפלתי לקלחת של ערב חג, 15 בחודש (תשלומים וכו'), הכנות להרמת כוסית שהבוסים החליטו באותו הבוקר לקיים, דברים שיש לסיים לפני שיוצאים לחג (רוב המשרד נוסע לחו"ל), המולה, רעש ומהומה...
 
לתוך זה נפלתי אני עם תחושה לא ברורה , מין פחד, מהפרידה הארוכה מד. ואז קיבלתי את הטלפון, וזה נתן לי את הלגיטימציה לפרוץ בבכי שעמד לי על קצה העיניים...
את המשך היום עברתי איכשהו תוך חוסר ריכוז מקסימלי.
ד. שולח מיילים. גם אצלו לחוץ לפני היציאה לחופש. מצליחים לדבר רק אחרי הצהריים. שיחה, ועוד אחת, ועוד אחת, ושוב אחת קטנה...מעודד אותי בעצב שלי על המוות של מישהו שאינו קרוב ממש אבל בכל זאת נוגע איכשהו...
מנסים למשוך עוד ועוד...בסוף אין ברירה, חייבים לסיים, להיפרד...היה פחות נורא ממה שחששתי...אולי כי הייתי עמוסה גם ברגשות אחרים...
 
ישבתי בהרמת הכוסית במשרד שהחלה בדיוק בזמן של הלוויה ולא יכולתי להתחבר לשמחה. משם טסתי לקניות והביתה.
לבשל, את מה שגיסתי היתה צריכה לעשות.
כש"כתם" מסתובב לי בין הרגליים הספקתי לסיים ולנקות עד 22.00 והחלטתי שאני חייבת לסיים את היום בהליכה.
התארגנתי ויצאתי לזרועות המנחמות של החושך, של הלילה.
מוציאה את מה שהחזקתי , מסיימת את היום בבכי משחרר, פורק.
ואז הרגשתי שזה בא.
מין שמחה קטנה כזו. ההתרגשות לקראת החג. לקראת החופש, לקראת מה שמצפה לי, לקראת מה שאחליט שמצפה לי ואיך שאקח את זה...
החלטתי שזהו, לעת עתה גמרתי עם העצב. הגיע הזמן להינות מהימים הללו.
 
וכך אני מרגישה גם היום בבוקר...
המשרד שקט, אין עובדים, אין טלפונים כמעט...
עבדתי במרץ בבוקר, סיימתי דברים , ניקיתי שולחן...
מחכה לערב, להתאספות של המשפחה ליד השולחן.
ההתרגשות שלקראת, הגיעה....
 
להתראות ביום ראשון.
נכתב על ידי , 16/4/2003 12:32  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורלי ב-22/4/2003 23:00



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)