לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2006

אני נמצאת כרגע בשלב


 

בו אני שואלת את עצמי:

What  was i thinking?!?!

 

קצת יותר מ 12 שעות לפני שאני צריכה להתייצב בבית החולים (בשעה הלא שפויה של 06.30 בבוקר!!) והבטן מתהפכת לי, הדם בעורקים גועש, הפה יבש והבחילה עומדת בחזה.

זה התחיל אתמול בערב, זה נרגע הבוקר ועכשיו, הצילו! צונאמי!.

 

אוספת לי רגעים של כיף והנאה לִפנֵי.

 

בבוקר נפרדתי מחדר הכושר למשך חודש.

אמרתי שלום יפה לכל אחד מהמכשירים שאני עובדת עליהם חודשים רבים, מותחת את השרירים כדי להרגיש אותם עובדים בפעם האחרונה לעוד הרבה זמן.

ואחר כך החלק של ההליכון.

קצת חבל לי להפסיק עכשיו כשהגעתי לשלבים יפים מאוד בכושר שלי אבל אני בטוחה שלאחר ההפסקה , החזרה תהייה הדרגתית ומהר מאוד אחזור למקום שממנו עזבתי.

 

ארוחת בוקר עם חברה תחת השמש החמימה מול הגן הירוק ואחר כך הלכתי לבחור לי ספרים במבצע של סלקום ( 5 ספרים ב 100 ש"ח) ב"צומת ספרים".

כבר כתבתי פעם (ולכי תמצאי את הפוסט בתוך 1790 פוסטים אחרים) על התחושה שעוברת בי בחנות ספרים, שישנם כל כך הרבה ספרים לקרוא וכל כך מעט זמן עלי אדמות לעשות את זה.

בדיוק כך הרגשתי כשהייתי צריכה לבחור 10 ספרים ורק הידיעה שבתחילת החודש הבא אוכל לבוא ולבחור עוד חמישה הביאה אותי  (אחרי שעה כמעט) לידי ההחלטה מה לקחת.

 

ובערב עוד מחכה לי קפה אחרון (ואולי משהו מתוק ליד) לפני הצום המוחלט עם "תלמה" חברתי למסעות ובכלל ואחר כך סידורים אחרונים ממש וזהו בעצם.

 

עוד מעט.

עוד מעט קט...

נכתב על ידי , 22/11/2006 16:16   בקטגוריות לפני הניתוח  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של honey ב-22/11/2006 19:57



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)