לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2007

ה ל ל ו י ה !


 

 *  Praise the Lord! I'm cured!

 

אתמול יצאתי למסע קניות עם א. הצעיר, ארוע שכשלעצמו נדיר כמציאת יהלום מלוטש של 30 קראט (נניח, נו...) והסתכם לצערו בקניית 3 פריטים בלבד (מעיל, חולצה וג'ינס), שגם כך עברו מאוד את התקציב המאוד לא הגיוני (700 ש"ח גג!) שהקצבתי לעניין (אני מבינה אולי בבגדים, לא במחירים שלהם... ).

 

היה נעים וכיפי ואפילו הוא אמר שישמח לעוד פגישות כאלה בלי מטרה ספציפית מסויימת.

 

אבל זה לא העניין (שלכשעצמו הוא משמח ולא מובן מאליו),  שלשמו התכנסנו כאן, הפעם.

 

תוך כדי שאני מחכה לו שימדוד בגד זה או אחר, הרגשתי פתאום  את שריר "חשק הקניות" מתחיל להתעורר לו ולהביט סביבו כמו מישהו שישן שנת חורף ארוכה (חודש וחצי זה די ארוך, לא?) ובודק את העולם שנגלה אליו מחדש.

 

לא הייתי צריכה לקנות משהו כדי לאשש את התחושה הזאת, הספיק לי לראות דברים ולרצות אותם ופתאם להסתובב בקניון לא היה דבר מעיק ולא הרגשתי שצעקה עומדת בתוכי וכמעט יוצאת החוצה בלי שליטה.

 

חודש וחצי לאחר הניתוח,

חזרתי לחדר כושר, אני פחות ופחות עייפה,

מרגישה את החיים חוזרים ועוטפים

אותי

ומרגישה שאני

מוכנה.

 

(* הודו לאל, כי נרפאתי).

נכתב על ידי , 2/1/2007 11:15   בקטגוריות ריקנית אך כוסית על וגם בלונדינית  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-5/1/2007 17:25



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)