לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2003

כשהיינו אצל ציפי



הפסיכולוגית של א. לפני שבועיים ולמעשה דברנו רוב הפגישה עלי, התהליך שאני עוברת וכיצד הוא משפיע על א. אמרתי לה שאני מבינה עכשיו מהיכן לקח א. את הדרמה שבו, את מגוון הרגשות ואת העוצמה שלהם.
ממני.

כל השנים חשבנו שזה משהו שמחבר אותו לאמא של ג. שהיתה שחקנית תאטרון בחו"ל ומכאן היה בה משהו מן הדמה.
האדם האחרון שחשבתי/חשבנו שזה בא ממנו הוא אני.
ועכשיו אני מגלה שוב ושוב את מימד הדרמה שבתוכי, או כמו שציפי אמרה, עוצמת הרגשות שאותם אני חווה...
כשזה משהו שמסב לי שמחה, הנאה או אושר זה חזק מאוד. כשזה משהו שמסעיר אותי, מזעזע אותי, גורם לי לכאב, אני יוצאת מזה מותשת...
וזה לא משהו שאני יכולה להחליט על העוצמה שלו. זה בא מתוכי. בתוכי....

כבר אחר הצהריים והסערה מאתמול לא פסקה אצלי. מועקה בלב...ולכאורה, אין שום סיבה... הכל בסדר, הכל כשורה קפיטן , שורה מתוך ספר עלום שאני לא זוכרת את שמו...
הכל בסדר פמה. אבל המועקה לא עוזבת אותי...
אולי כי מישהו (אני?) מנופף במשהו מולי ואומר לי: טיפשה, תסתכלי מה שקורה איתך...
אולי כי אני מפחדת להסתכל...אני עדיין לא רוצה...
אני עייפה ...

*************************************************

אני לא מוכנה לצאת לסוף השבוע במצב רוח כזה אז נקטתי באמצעים הבאים:

פגישה עם קוקסטה למסע קניות בקניון.
ההליכה בלילה, בחושך תוציא ממני את שאריות הסערה.
תכנון לארוחת בוקר כיפית למחר במקום חדש.
אולי טיול בשבת, למקום עם ירוק ופריחה...
לחשוב על דברים שעושים לי טוב: חברים, סופשבוע, "כתם", הגינה הפורחת, הספר שהתחלתי לקרוא "הסוד"...
לדבר עם ד.

ולחכות שזה יעבור...  (קצת עייף...).
 
**********************************

על מי אני עובדת? למי אני משקרת?
לעצמי? גיבורה קטנה מאוד...
אז הינה:
אני רוצה אותו, אני מתגעגעת לראות אותו, לפגוש אותו, ל...מה שלא יהיה...
זהו. כתבתי.
עכשיו נמשיך הלאה...

יהיה טוב...
נכתב על ידי , 24/4/2003 16:39  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-27/4/2003 09:03



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)