לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2007

כמו טלנובלה


 

ארוכת פרקים ועמוסת רגשות אהבה/שנאה  מתנהל הקשר ביני ובין התיקים שלי, אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שאני יכולה למצוא את עצמי הולכת במשך חודשים ארוכים עם תיק, שבאופן עמוק ובסיסי, אני שונאת אותו ועצם ההליכה שלי איתו עושה לי מועקה.

 

עונש שאני מחליטה להעניש את עצמי על משהו עלום וערטילאי ולמרות שמחכים לי בארון כמה וכמה תיקים חדשים להפליא, אני ממשיכה ללכת עם אותו התיק עד שמגיע העיתוי המופלא והנכון ואז,

בבת אחת ובלי היסוס,

 

המלך מת

 

המלך מת!

 

 ובתרועת חצוצרות וללא שום סנטימנטים, עולה המלך החדש (שהתאהבתי בו ממבט ראשון)

 

יחי המלך!

 

ובא לציון גואל.

(עד לפעם הבאה בה אסתובב עם תיק שאני מתעבת וארגיש פולניה קורבנית להפליא...).

 

והרכישה אתמול בערב (שני תיקים במחיר אחד) פתחה סוג של חסימה שהיתה לי בחודשיים האחרונים מאז הניתוח ובאה לידי ביטוי ברכישת אקססורייז (אביזרי אופנה, בלשון העם) מעיל חדש, שחור וכה מאממם ושולחן קטן ומעוצב לסלון הבית.

 

ולפני שאפול לשנת צהריי יום שישי, עייפה אך מאובזרת ומרוצה, חידה קטנה חברים יקרים:

 

מי יגלה מהו הרעיון האומנותי (הקונספט) לארוע כפי שאמורים להביע פיסלוני הפלסטלינה (האמאממים, תודו!) שפיסלתי במו ידי?

 

 

 

 

  

 

הזוכה המאושר יוכל להודות בגאווה שהוא אכן, גאון.

 

שבת שלום, בריאות ואושר לרוב, חברים יקרים...

נכתב על ידי , 19/1/2007 15:42   בקטגוריות ריקנית אך חיננית  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema נערה עובדת. זמנית. ב-23/1/2007 14:31



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)