לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2007

לפני ואחרי


 

את היום הזה לפני חודשיים איבדתי לגמרי.

בשמונה בבוקר עוד הייתי ערה והפעם הבאה היתה כשחומר ההרדמה התחיל להתפוגג מתוכי ושמעתי את האחות אומרת לי: פמה, את בחדר התאוששות, הניתוח נגמר.

 

את שארית היום ביליתי בשינה עמוקה כשמעת לעת אני מתעוררת שומעת את האנשים סביבי ונרדמת שוב.

 

ואחר כך החלו הימים שהביאו אותי עד הלום, חודשיים לאחר הניתוח (שאיבת שומן, מתיחת בטן והרמת חזה, למי שלא זוכר או בדיוק הרגע נפל מהמאדים... ) כשאני עדיין נפוחה ועם בצקת באזורי הניתוח עצמו, אבל התמונות מדברות בעד עצמן ואם לא (מפאת פוטוגניות וזוויות צילום לא מדוייקות) אז המכנסיים שלי שאוטוטו משתלשלות לי עד הברכיים, בהחלט מזכירות לי יום יום מה היה שם ומה אין, עכשיו.

(ואני אקנה מכנסיים חדשות כשהנפיחות והבצקת יתפוגגו סופית , בעוד חודש +/-, אמן!)

 

והשאלה אם היה שווה כל זה לא עלתה עוד לפני הניתוח ועל כמה וכמה, אחריו.

 

לפני

 

אחרי

 

 

לפני

 

 

אחרי

 

 

לפני


 

אחרי


 

 

(ניסיתי לסדר את התמונות אחת ליד השניה או להקטין אותן באופן פורפורציוני  אבל הן סרבו באופן מוחלט להסתדר כרצוני, אז נכנעתי...).

 

 

  

נכתב על ידי , 23/1/2007 12:37  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/2/2010 14:26



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)