לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2004

וונוס בנסיגה...


 

אמרה לי חברה שלי...אולי זה יסביר כמה דברים...

כשקראתי את הכתבה (נו, באמת, יכולתי שלא לקרוא...)  הבנתי שאני לא יכולה לעבור עליה בריפרוף סתמי אלא צריכה לבחון פיסקה פיסקה בתשומת לב מירבית...(זה מה שאמורים לעשות כשונוס בנסיגה...)

באו נראה...

 

כללי:

ונוס בנסיגה...בלהבלהבלה...40 יום כל שנה וחצי, זמן להערכה מחדש של מערכת הערכים שלנו, יחסים ביננו לבין עצמנו, הסביבה, אהבות וכו', כספים (האם לא אומרים לנו שאי אפשר לקנות אושר בכסף...? )

 

מערכות ערכים:

בחינה מחדש...נו, מרוב בדיקות , בחינות ומהפכות הערכים שלי כבר שכחו איך הם ניראו/חשבו/הרגישו פעם...

 

איזון:

איזון? אני? אצלי? מה? על מה מדובר ? מתי? היכן? מה זה...?

 

חברים ואינטראקציה חברתית:

חברים עלולים לאכזב אותנו, מצד שני, מצב הרוח שלנו קרבי מה שמבטיח אכזבות למכביר...מסקנה: שבי בבית, נתקי את הטלפון הנייד, סגרי את ישרא עד יעבור זעם...

גם היחסים בין מדינות, מפלגות וקואלציות שבירים ועדינים כשוונוס נחה מזהירים אותנו...הקואלציה בעיראק עלולה להתפרק מאיימים עלינו... ואני חשבתי, שהדברים שקורים שם בזמן האחרון מוכיחים על קואליציה חזקה מאי פעם...

 

יחסים ואהבה:

"ה"דבר שאנחנו אמורים לבחון בימים אלו, כשוונוס נחה לה באיזה חוף מכוסה חול  לבן ובתולי מתחת לעץ דקל מתנועע קלות ברוח...

האהבה לעצמנו, יחסים עם אחרים, אהבות חדשות, אהבות ותיקות, קשרי נישואים...הכל עובר בחינה מדוקדקת מחדש...

שנתיים, כמעט שנתיים תמימות אני עושה את זה יום יום, ושעה שעה...בוחנת ובודקת, מעלה ומורידה, כותבת ומדברת בלי הפסקה...

אולי לי מגיע איזה חופש קטן...?

האם יכול להיות שישנה מערכת כוכבים שהיא רק שלי? שמתנהגת אחרת ממערכת הכוכבים הקוסמית שלפי התנודות שלה מציעים לנו לעשות כך או אחרת...? i wonder...

 

אהבה עצמית:

"...כשוונוס בנסיבה אנחנו יכולים לחוש בלתי נאהבים, לא מקובלים ולא מוערכים..."

עכשיו אני יודעת, שאצלי למעשה וונוס היתה בחופשה ארוכה מאוד של הרבה שנים , למעשה, היא חזרה לעבוד רק לפני כחצי שנה...ושוב יוצאים לחופש? מה זה? זה היחס לעבודה?

"...בתקופה זו מאוד לא מומלץ להתחיל ביחסים חדשים, להתחתן או לערוך מסיבות גדולות..."

אוקיי, אל תבנו עלי בחודש וחצי הקרובים, מצד שני חסכתי לכם הוצאה כספית (נדיבה, כן? ) בלתי צפויה...

 

חיי המין:

היא בנסיגה, נחה לה מתחת לדקל שפל צמרת, משתעשעת לה עם אפולו כנראה, ואני אמורה לסבול תשוקות ירודות ושאר מרעין בישין?

למזלי , הכוכבים שמעו את זעקתי ודקווא בתחום הזה אין כרגע (טפו, טפו, טפו...) בעיה נראית לעין עם התשוקות שלי...

 

רכישת מוצרי יופי, בגדים, תכשיטים ומכונית:

בעניין המכונית היא יכולה להמשיך ולסגת כרצונה, באשר לשאר הדברים יש לי השגות חמורות על כך ואנחנו עוד נראה... אבל מצד שני, ג. כנראה יכול לישון בשקט בזמן הקרוב...

 

כספים:

בזמן שוונוס מגהצת את כרטיס האשראי שלה כאילו אין מחר, אנחנו אמורים לבחון מחדש את יחסנו לכסף , הערכים והפרספקטיבות שאנחנו משייכים לו...

זה אינו זמן טוב להשקעות, מציעים לנו, אם יש לכם כספים, השאירו אותם בבנק בתקופה הזאת...

האם הכוונה היא גם לאוברדראפט?

 

אכילת יתר:

תשוקות ובולמוסים בלתי נשלטים מגעים בדיוק כנראה כשוונוס נכנסת לשחייה קלילה ומרעננת במים הכחולים שבחוף אליו היא נסוגה ...

 

ניתוחים בכלל וניתוים קוסטיים בפרט:

כמובן...איך לא...?

וונוס בדיוק סיימה סשן של שאיבת שומן , הרמת גבות, מילוי קמטים, הרמת חזה (היא לא צריכה למלא אותו, קאפ C מושלם ועגלגל), טיפול בצלוליטיס ועוד כל מיני , אבל אוי לי אם אני אתקרב לסכין המנתחים בימים האלה...(להזכירכם, הניתוח בעוד קצת יותר משבוע - וזה לא, אני חוזרת, לא ניתוח קוסמטי !).

ידעתי...i'm doomed...

בטוח יכרתו לי משהו אחר...או גרוע יותר...יכרתו לי את האף לגמרי...

מצד שני, "...מזל תאומים שולט על העיניים והידיים, ראות ומערכת העצבים, כך שבעיקר יש להזהר, במהלך זה, מניתוחים באברים אלה..." מזל שהוא לא שולט על האף...

ומצד שלישי...אני מקווה שהוא גם לא ישלוט על היידיים של המנתח שלי...

 

מסקנות:

 

א. יש מאמרים שאולי עדיף לא לקרוא אותם מלכתחילה...

ב. הייתי צריכה לבדוק מראש, לפני שקבעו לי את התור לניתוח האם התאריך נכון מבחינה אסטרולוגית...

ג. ואחרי כל זאת, אני יכולה לרק לומר: מה נחה מה? העולם מתמוטט ואת משתזפת? יאללה , תאספי את עצמך ותחזרי לעבודה ויפה שעה אחת קודם...

 

נכתב על ידי , 27/5/2004 12:33  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-29/5/2004 19:27



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)