לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2004

היכן זה נגע בי...


 

לפני חג הפסח הייתי במפגש בו ניסינו להבין מדוע יש מילים, אנשים, מעשים שמוציאים אותנו מדעתנו, מכעיסים ופוגעים בנו,  ואילו אחרים משאירים אותנו שווי נפש...

בעבודה קבוצתית לא מסובכת מצאנו את הפתרון הפשוט להבנה אך המסובך יותר ליישום...היכן זה נוגע בנו...

 

היכן זה נגע בי...?

אני יודעת בדיוק היכן זה נגע בי...

במקום ההוא שבו אני מסתכלת לצדדים ומחפשת למי הכוונה כשמישהו כותב לי כאן, בתגובות, שהדברים שלי נגעו לליבו, או שאני כותבת יפה, או שאוהב/ת לקרוא אותי, או שהצלחתי לכתוב בדיוק כיצד הוא/היא מרגישים...

 

בדיוק במקום הזה , הוא נגע והוציא החוצה את חוסר האמונה בי , ביכולת שלי לכתוב, בפחד הגדול שיום אחד זה יגמר, בחשש שיום אחד יגלו את הבלוף שלי שאני לא באמת יודעת לכתוב...

ופגע.

בול.

ובסה"כ זה לגיטימי.

אדם זכאי לדעתו , תהייה קשה, פוגעת  וכואבת ככל שתהייה...

במיוחד אם הוא קם בבוקר, עצבני...

 

אני צריכה כנראה להודות לו על מה שכתב עלי, אחרת לא הייתי יכולה להוציא את הפחד הזה החוצה והוא היה ממשיך לכרסם בתוכי כל חלקה טובה...

נכתב על ידי , 31/5/2004 09:00  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-2/6/2004 18:43



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)