לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2004

כמו לימון בשל


 

שעובר מהשלב הירוק, בוסרי לשלב הצהוב בשל, כך אני נראית היום...

עם חולצת סריג בצבע ירוק זרחני חזק ובוהק והנעליים שנראות כמו נעלי ריקוד בשילוב הצבעים הירוק/כתום/ורוד אני הדבר הכי רחוק שיכול להיות מהאישה מפעם, שעוטפת את עצמה ומסתתרת בעטיפות של בשר, שומן ואריגים גדולים וכהים...

 

בניגוד לפוסטים האחרים שלי, שלאחר פירסומם אני קוראת בהם לעיתים כמה וכמה פעמים , היה לי קשה הפעם, לחזור ולקרוא את הפוסט של הבוקר , אולי בהתאמה לדבריה של ג'וּן  מהבוקר , שכתיבת הרגשות גובה לעיתים מחיר מהכותב...

אז כתבתי אותו, נתתי לו חיים, והשארתי אותו שם, שיתמודד לבדו עם התגובות ...

 

שני דברים, הבנתי בימים האחרונים, שונים בי מהעבר שלי:

אין בי יותר תחושה של רִיק , של אותו חור ריק שבתוכי שהיה בא ופוער את עצמו מפעם לפעם, ונותן לי תחושה של צלילה עמוקה לתוך חור כחול/שחור שעלול לעטוף אותך לתמיד...

והתחושה שאני מוקפת אהבה. נקודה.

ואת זה, בצורה הרגשית/נפשית הרגשתי אתמול בפעם הראשונה...

 

רציתי לסיים את החודש בצבע חזק ובוהק...

צבע הלימון...

 

תודה חברים יקרים...

נכתב על ידי , 31/5/2004 17:10  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-1/6/2004 16:29



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)