לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

פמה סטיוארט *


 

לפעמים אני חושבת שאמא שלי הייתה מנדה אותי מחייה ואפילו היא משוטטת שם למעלה, בין העננים, כבר כמעט 13 שנים.

 

לא שהיא היתה פמיניסטית בהכרה ולפי דעתי אם הייתי שואלת אותה, היא הייתה מעיפה אותי לכל הרוחות שקיימות בשושנת הרוחות, אבל היא שילבה בהצלחה גדולה להפליא קריירה מקצועית ניהולית פלוס ניהול בית על כל משמעויותיו כולל העובדה שמעולם לא דרכה כף רגלה של עוזרת, בביתנו.

 

ואולי מתוך הסטנדרטים הגבוהים הללו והשאיפה הנסתרת והלא כל כך נסתרת לחקות אותם ולהיות כמוה, נכשלתי בהם שוב ושוב ושוב.

הן בתחום המקצועיובן בתחום הבייתי דהיינו אחזקת בית מושלמת כפי שראיתי בבית שלי.

או בסדרות טלווזיה מושי מושלמות (משפ' בריידי וכו').

או בפנטזייה שלי באופן כללי.

 

ודווקא כשהחלטתי לקחת פסק זמן שבא במקרה (כשהדוקטור שיחרר אותי מייסורי לפני יותר מחצי שנה), כשבהתחלה אני מקציבה לעצמי דד ליין לחיפוש עבודה ומזיזה אותו שוב ושוב קדימה מצאתי את עצמי מגיעה למקום בו מעולם לא תארתי שאהיה בו, לפחות לא מתוך דכאון כמעט קליני, עמוק (כפי שהיה לפני חמש שנים ויותר) אלא מתוך הכרה פנימית עמוקה שזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות עכשיו.

 

לעשות לביתי.

תרתי משמע.

בית.

במובן home.

להתעסק בכל מה שאנחנו קוראים, לפעמים בבוז ושאט נפש חבויים (כן, כן, גם אני) "עקרת בית".

(חוץ מוויתור על העוזרת. זה בנפשי, כמובן...).

 

ואם מישהו מחפש לו הוכחה עד לאן הגעתי (או ירדתי), אז שורת מרקחות התפוזונים הסיניים שהכנתי במהלך הבוקר תהווה כנראה הוכחה די ניצחת...

 

מרקחת תפוזונים סיניים

 

 

מישהו רוצה ביס...?

 

(הייתי מתה...).

נכתב על ידי , 13/3/2007 20:54  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-16/3/2007 14:56



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)