לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2004

סינכוֹפֶה (Syncope)


 

איבוד הכרה.

זה המונח המקצועי, באנגלית, לתחושה שהרגשתי היום בבוקר, בעודי יושבת וביד אחת אני מחזיקה באפי נוטף הדם , ביד השניה מחזיקה קערה גדולה לתוכה אני יורקת דם שעובר בגרוני , ולפתע החדר מסתחרר מולי, נקודות שחורות עוברות מול עיני, זיעה קרה שוטפת את גופי וקולות האנשים שבחוץ ובחדר הולכים ומתרחקים...

מזל שהצלחתי עוד לבקש מהאנשים שהיו בחוץ שיקראו לאחות...

כשהתעוררתי, לאחר דקות מספר, שוכבת במיטתי, רופא (צעיר וחמוד ) מודד לי דופק ומלטף את מצחי ( oh yeah...) והאחות כבר מחברת לי עירוי ביד אחת, ומד לחץ דם ביד השניה...

לחץ הדם שלי ירד בבת אחת ובאופן קלאסי לגמרי ל 90/50 (הנורמלי הוא 80/120) וכך מצאתי את עצמי , הרבה לאחר הזמן שתכננתי להיות בבית החולים, שוכבת במיטה כמו שק תפוחי אדמה , נוזלים מוזרמים לגופי ואני די מותשת מכל הסיפור...

 

ובעצם, מדוע אני מתפלאת?

האם יכולתי לצאת מבית החולים בלי דרמה כלשהיא...?

כנראה שלא...

 

אבל עכשיו אני בבית.

מחר יגיע פוסט מפורט יותר וגם כמובן, ביקורים והשלמת פערים אצל החברים בישרא ,ובינתיים , אני חוזרת למיטה, לנמנם, להמשיך ולראות תוכניות כגון: ריקי לייק, עיצוב הבית והגינה ומכירות פומביות של ענתיקות משנת תרפפ"ו,  והכי חשוב, לנשום מהאף ללא שום עזרים טקטיים...

 

תודה חברים יקרים  על ההתעניינות, האיכפתיות, הדאגה, הברכות והחזקת האצבעות...

לרגע לא הרגשתי לבד...

אוהבת...

נכתב על ידי , 9/6/2004 16:02  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-28/3/2005 22:58



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)