לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2004

קרן אור...


 

מדוע אם דברים לא מסתדרים לי כפי שאני רוצה אותם, כפי שאני בונה אותם בדמיון שלי , אני מרגישה שהקירות מתמוטטים עלי,  דברים קטנים ולא משמעותיים מקבלים גודל ועוצמה מעבר לפרופורציות שלהם וכל כולי מרגישה מזועזעת ונרעדת כעלה נידף ברוח...

ובתוך תחושת האיום של התמוטטות עולמי הרגשי, אני מצליחה לתפקד ולמצוא בתוכי את שיקול הדעת וקור הרוח כדי למצוא את הדרך לתקוף את הבעיה שנוצרה, אבל לאחר מכן אני מרגישה מותשת וחסרת כוחות, כאילו בבת אחת כל האנרגיות ורוח החיים ניטלה ממני ואין בי כוח אפילו למחשבה אחת פשוטה ובהירה...

 

היינו , ג. ואני, אצל מנהל החטיבה.

לפני כן הפעלנו אנשים שיש להם ידע וסמכות בנושא. טלפונים נעשו, שאלות נשאלו, הצעות הוצעו...

באנו מוכנים, מגובים במסמכים (תוצאות האיבחון האחרון שגילה הפרעת קשב וריכוז).

הדברים שרצינו לומר כתובים בפנינו בכתב גדול ומודגש.

היתה אווירה נעימה ונינוחה.

ומהר מאוד הובהר שדווקא מוכנים לתת לנער חוטים וחבלים שאיתם הוא יוכל למצוא את דרכו בבית הספר האחר, שאליו הוא רוצה להגיע, למגמה שמתאימה לו, ששם יוכל למצות את הפוטנציאל שלו, תוך טיפול ועזרה מכל הכיוונים...

לא מוכנים לשנות דבר וחצי דבר בתעודה, אבל מוכנים לתת מכתב מאוד חם , על הילד על מגמת השינוי שחלה בו בחודשים האחרונים, על יכולותיו, רצונו לתרום, על כישוריו, על אישיותו...

ואם יהיה צורך ולמרות שזה לא מקובל, הוא, מנהל החטיבה, יהיה מוכן גם לדבר עם מנהל התיכון...

וכך נבקעה לנו תחילתה של קרן אור בין העננים האפורים של אתמול...

 

איך אמר צ'רצ'יל?

זה לא תחילת הסוף זה הסוף של ההתחלה...

ועבודה רבה לפנינו, אנו וא. יחדיו...במשך השנים הקרובות...

 

תודה על התגובות, על העידוד, על החיזוק והחזקת האצבעות...

עוד קצת...

נכתב על ידי , 21/6/2004 11:31  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-23/6/2004 00:33



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)