לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2004

"הדרך ארוכה ומפותלת..."


 

זה מדהים איך המנגנון שמניע אותנו, אותי, מתכוונן למשהו, למטרה, וקשה לי מאוד פתאום לחשוב ולראות דברים אחרים...

התיכון של א. הצעיר...

לא הולך . עדיין.

המנהל אפילו מסרב לפגוש אותנו.

משפט קטן שנרשם בתעודה, הטיח את הדלת בפרצופו של הנער.

בפרצופנו...

 

נהלים.

האם הם נכתבים כדי שיהיה איזשהו סדר בכאוס של החיים או שהם נכתבים כדי שלאנשים שמנהלים את חיינו יהיה קל יותר להסתתר מאחוריהם...?

קוקסטה שאלה אותי האם צריך לתת הזדמנויות לכל אחד ובלי סוף...

"בלי סוף" זה מושג מתמטי.

וכאן מדובר באנשים.

בבן שלי.

אני רוצה רק הזדמנות אחת...

הוא רוצה רק הזדמנות אחת...

 

מנסים סמכות גבוהה יותר. ביום שני הבא יש לנו פגישה עם מנהלת האגף העל יסודי בעיריה.

כשסיפרתי על א. הצעיר למזכירה, בכיתי...

מתוך האהבה אליו, מתוך הדאגה, הוא מביא אותי לידי בכי...

זה בסדר, היא אמרה לי , בעדינות וברגישות, מגיע לך...

 

וכל הבוקר מתנגן בי השיר הזה, וכנראה שלא במקרה...

 

הדרך ארוכה ומפותלת
אני נופל וקם
אף פעם לא מספיק ללכת
אני נופל וקם
עובר גשר ועוד גשר
אני נופל וקם
כמה ארוכה היא הדרך
אני עומד איתן עם ראש מורם

(שב"ק ס')

נכתב על ידי , 28/6/2004 11:05  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-29/6/2004 11:52



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)