לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2003

לא להרגיש שום דבר זה לא פתרון יקירתי...


 
את חושבת שזה סימן לכך שאת חזקה, שאת מתגברת על הכאב, על העצב, על תחושת ההחמצה, על...
לא בלחץ, לא מחכה, לא  מצפה, לא מרפרשת, לא מרגישה כלום.
באמת?
כן, באמת...
את הרי יודעת שזה לא נכון. את יודעת שזה לא יכול להיות. לא יכול להיות שאין שם פתאום שום דבר, שום רגש, שום כלום...
את עושה שוב את הדבר שאת הכי טובה בו.
מ-ד-ח-יק-ה.
 
כשאת מחליטה להדחיק את לא רואה סנטימטר מול העיניים שלך...אבל זו לא החלטה מודעת להדחיק, זה פתאום בא, אולי מתוך הגנה מסויימת כי הכאב קצת גדול מדי וצריך גם לנשום.
הפתרון התת מודע שלך הוא לעבור לקיצוניות השניה. הדחקה. ואז לא מרגישה כלום ואפשר לנשום...לפחות לזמן מה...
אבל מספיק שפתאום את שומעת את השיר "tears from the moon" של שינייד אוקונר כדי שבאותו הרגע תביני שאת רק משחקת עם עצמך בכאילו ושום הדחקה או התעלמות לא תפתור אותך מן האמת: יש לו עדיין מקום אצלך בלב...
 
*************************
ד. התקשר בצהריים כשיצאתי להפסקה שלי, משוטטת קצת בלי מטרה מוגדרת, התקשר מהנייד.
קיבל מכה חזקה בראש, ממש מעל למקום של הניתוח, ירד לו המון דם ושלחו אותו לבית החולים.
לרגע חשתי פיק ברכיים... אלוהים...
הכל בסדר.
ניקו, הדביקו (דבק ביולוגי...לא ידעתי שיש דבר כזה) ושלחו אותו הביתה לשלושה ימי מנוחה.
והוא, הוא דווקא שמר על אופטימיות, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, אמר לי...
סיכמנו שנדבר מחר אם הילדים לא יהיו בבית. בקשתי ממנו שיעדכן אותי בכל מקרה מה שלומו.
תודה על הדאגה, אמר לי בסוף השיחה. על מה תודה, רציתי לומר לו, כשמרגישים, דואגים...
 
זהו. נגמרה ההצגה של "אני לא מרגישה שום דבר, איזה כיף לי...".
 
************************************
רוצה שתראה אותי.
רוצה שתראה אותי רזה, סקסית.
רוצה שתראה אותי עם החולצה החדשה, נצמדת לגוף בליטוף.
רוצה שתראה אותי עם החזיה החדשה שקניתי ...
רוצה שתראה אותי.
ולא יהיה...
 
נכתב על ידי , 21/5/2003 16:13  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורלי ב-25/5/2003 15:17



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)