לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2007

הדבר הפיוטי ביותר


 

שעולה עכשיו בראשי הוא מראה המיטה הקרירה שלי ששוכנת בתוך החדר הקריר שלי שמתקרר לו בנחת עם המזגן הקריר שלי.

 

ולא שחס וחלילה לא היו טיולים השבוע.

היו.

ועוד איך היו.

 

יום ירושלים פרטי משלנו,  שתלמה ואני עשינו לנו בטיול החודשי הקבוע וסיור ברחובות תל אביב בעיקבות משוררים שהלכו "עד לקצה" וגם לעתים מעבר לו: אלכסנדר פן , יונה וולך ותרצה אתר.

והכל היה יפה

ומעניין

ומרחיב דעת

ולב.

ויש גם תמונות ואולי גם תובנות.

 

אבל,

עבדתי הבוקר בגינת אדניות המרפסת השלי

(גינה זה כמו זוגיות. אם לא מתחזקים עולים עשבים שוטים...שיו, אני כל כך שנונה!!!)

וכרגע אני לא מסוגלת לחשוב על שום דבר מעבר

למיטה הקרירה שלי,

בחדר הקריר שלי,

עם המזגן הקריר

שלי.

 

ורק כמין פרומו לסיפור שיבוא על יום הטיול בירושלים , הנה נגיעת זהב בין עצי אורן ירוקים

 

נגיעת זהב בין עצי האורן

 

(כן, אפשר לעלות להר הבית.

לא, אי אפשר להכנס למסגדים.

ובכל זאת, כדאי).

 

שבת שלום חברים יקרים, אחזור מחר עם דובדבנים אדומים...

נכתב על ידי , 22/6/2007 13:47   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן, תלמה ולואיז בדרכים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-30/6/2007 18:37



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)