לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2007

הבטחתי ולכן אקיים.


 

בעניין "זה",

נעים מאוד , אני פמה ואני מוכרת ספרים בסטימצקי.

 

לא תכננתי דבר.

אפילו לא חיפשתי.

 

לפני שנתיים, בפעם הקודמת שהייתי מובטלת עלתה בראשי המחשבה שאולי אולי אנסה משהו אחר והרעיון של סטימצקי היה אחד מהם, מעצם העובדה שזה לעבוד במקום שבו אני מוקפת באחד הדברים שאני הכי אוהבת: ספרים.

 

ניסית וגיששתי בקניון הגדול הקרוב לביתי אבל לא היו זקוקים לעובדים ואני מצד שני, לא באמת הייתי מוכנה לעשות משהו אחר ממה שעשיתי עד אז, דהיינו, להיות מזכירה.

 

כשאני נהנית מכל רגע בהתנהלות האיטית והשלווה של חיי בבית,

כשהמחשבה לחזור למרוץ העכברים המטורף של רוב העבודות שהיו בתחום הישן שלי או בתחום שלמדתי אותו בשנה האחרונה (הפקת ארועים), ממלאת אותי מועקה,

 

כשכל זה קורה,

פתאום אני מגלה על זגוגית חלון סטימצקי בקניון שלידי שהם מחפשים עובדים.

 

נו, שאני אתערב ואתנגד למהלכו של היקום?

 

שלחתי קורות חיים.

זומנתי לראיון.

התקבלתי.

 

אז מאמצע אוגוסט אני עובדת בסטימצקי.

שבנקודת המבט שלי, זה להמשיך לעשות את מה שאני עושה היום, להינות עוד יותר וגם לקבל כסף.

מושלם.

מושי מושלם.

נכתב על ידי , 30/7/2007 16:06  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-2/8/2007 18:42



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)