לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

הרבה מאוד שנים,


 

בעצם כמעט חצי משנות החיים שלי, לא לבשתי שמלה.

 

נכון, יש לי את השמלה האדומה, אבל היא אף פעם לא היתה כזאת שלובשים אותה יום יום ובסופו של דבר, לבשתי אותה אולי 4 פעמים, מ ק ס י מ ו ם, בארבע שנים שיש לי אותה.

כך שאפשר בהחלט לומר, שרוב שנותי לא לבשתי שמלות והסיבות רבות ומגוונות וכולן קשורות לגוף שלי ולתחושה שלי איתו.

 

אבל מים רבים זרמו בירקון, קישון וגם בכנרת, דברים משתנים  וכך גם אצלי,

אז היום,

אחרי שנים רבות שלא לבשתי שמלה קלילה , יומיומית, מתנפנפת, צבעונית וכיפית

קניתי לי אחת, בדיוק כזאת.

 





 

וכדי שחס וחלילה היא לא תרגיש בודדה אז חיברתי אליה גם:

חולצות. 2.

וגופיות. גם 2.

וחצאית. 1.

ועליוניות כמו עשויות בסריגת תחרה עדינה לכסות על גופיות. 2.

וגם את אגף  אקססורייז לא קיפחתי (צמידים וכו').

ואיתם באו 3 זוגות נעליים.

אחת שחורה.

אחת לבנה.

ואחת

סקוטית.

 


לבנה, שחורה וסקוטית

ולכל אלה הצטרפו, בשמחה וששון,  החברים שהחלו את שבוע השופינג המטורף קצת (אבל המתוקצב, יש לציין) ושם היו:

טוניקה.

ועוד שתי חולצות ללא שרוולים (וכן, זה שונה מגופיות).

וזוג נעליים.

כמובן.

 

אין ספק, תקופת בצורת השופינג הסתיימה ובגדול!

oh yeah!!

(ותודה לאל מכירות סוף העונה).

נכתב על ידי , 1/8/2007 17:20   בקטגוריות ריקנית אך חיננית  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-4/8/2007 21:51



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)