לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

יש כנראה משהו באוויר ההרים הצפוני


 

ששורה עלי, אחרת אני לא יכולה להסביר את הימים שעוברים להם במהירות (לצערי)

ומתנהלים להם בעצלות ובנינוחות של חופש מושלם בין הליכה לבריכה, ישיבה מתחת לעץ זית ובהייה לתוך הנוף ההררי שתמיד משרה עלי שלווה , תוך כדי שרוח קרירה מלטפת את פני ואת גופי,

ובין שיטוט במתחם "ביג" הענק של כרמיאל, שדווקא שם, מצאתי את השמלה במידה שלי , אותה חיפשתי לשווא לפני שבועיים בקניונים הקרובים לביתי.

 

בסוף, אחותי עוד תגבה ממני תשלום על החופשה הבלתי צפויה והמהנה כל כך...

 

להיות ולחיות ימים בתוך קהילה מסויימת מכניס אותך גם לדברים הרגילים והיומיומיים שלהם שלאורח לרגע, אפילו לא נראים, ולמי שחי כאן, זה נראה הכי טבעי בעולם.

הילדים כאן מזכירים לי את הילדים בקיבוץ בו הייתי מתארחת בימי ילדותי/נערותי.

ראשית, הם הולכים יחפים.

כל הזמן.

גם על המדרכה הבוערת והאספלט הרותח.

והם קוטפים סברסים.

מהשיח.

ורוכבים על אופניים על ההרים והגבעות.

ובכלל, הכל כאן כל כך ...

חופשי.

ופתאום יש חשק עמוק לקום לעזוב את העיר הגדולה, הרועשת והמפוייחת ולבוא לגור על ראש פיסטין באמצע הגליל.

 

כן. בטח.

מזל שאני חוזרת מחר הביתה וזה יעבור לי .

ויפה שעה אחת קודם!!

 

שבת שלום חברים יקרים, מקצה הר שבו אפשר ללטף את העננים...

נכתב על ידי , 10/8/2007 14:40   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-14/8/2007 15:36



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)