לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2003

שינה


 

שינה ארוכה מאוד, עמוקה, ללא חלומות (לרוב אני לא זוכרת את החלומות שאני חולמת), שינה שהגוף היה זקוק לה והנפש נצרכה לה, שלא יכולתי להגיע אליה בתקופה האחרונה והיתה לי בצמצום...

 

תשע (9) שעות שינה בלילה איפסו אותי  בסופו של דבר והחזירו אותי, לאחר הסערה של הימים האחרונים, למצב של רגיעה מסויימת, קבלה ושיקול דעת...

אתמול זו היתה העייפות, התשישות שאחרי...

רוב היום הרגשתי כאילו אני הולכת "על ביצים", עושה צעדים קטנים , מתקדמת לאט לאט, לא לזעזע שום דבר , לא להרעיש. הרגשתי שאני מלאה בכל כך הרבה דברים שצריכה לעכל, לחשוב , להבין ולהטמיע בתוכי. הכי חשוב, להטמיע בתוכי...

 

כרמל הרפקלסולוגית אמרה לי שהיא מרגישה  בי שינוי מלפני שבועיים, היא מרגישה אותי חשופה מאוד... בדיוק כך הרגשתי בתקופה האחרונה, כאילו העור הוסר מעלי וקצות העצבים שלי חשופים וכל דבר שנוגע בהם מקבל עוצמות חזקות פי כמה...

לכן, אני נבהלת כאשר אני נתקלת במכשול מסויים, ובמקום לעמוד, לחכות, לראות ולחשוב איך אפשר לעבור אותו, אולי בדרכים אחרות, אני מיד נכנסת ללחץ, רואה את זה כנסיגה, כדבר שלילי בעליל ואז מתחיל התהליך של אי ההבנה, הכעס על עצמי, הנפילה כמין נבואה שמגשימה את עצמה...

 

הכוח נמצא בתוכי, אמרה לי כרמל. את יודעת בדיוק מה לעשות ,איך ומתי...את רק צריכה לתת לעצמך את האפשרות להקשיב , להאזין לעצמך...

 

את הדברים הללו, אני לומדת ויודעת, רק צריכה לזכור אותם לפעם הבאה, לפעמים הבאות, שאולי יבואו...

 

הייתי כל כך עייפה...

במקום ללכת לשעור התעמלות  העדפתי לצאת להליכה, ללכת בחושך, עם עצמי , עם המחשבות שבתוכי. ידעתי שאני יוצאת מזה. שאני מתחילה להרגיש טוב יותר...

כשחזרתי, לא באתי לישרא. אחרי הרבה זמן, הרגשתי שאני לא יכולה הפעם להיות כאן. שאני צריכה לנוח...

וכך, נכנסתי למיטה עוד לפני השעה 21.00 יחד עם שמעון ולימור ("רק בישראל", לא להתרגש יותר מדי...) וצחקתי איתם עד שהרגשתי שאני נרדמת...

 

והיום בבוקר,קמתי אחרת. שלווה, שקטה, חזקה, עם אנרגיות וכוח...

היה בוקר נהדר, אבל על זה, ביום ראשון...

 

ולפני שמסיימת ועוברת למחיקת קוקיז' ,  לעופרניקוס יש יומולדת מחר  והעולם אולי שותק אבל אני לא...

אתה שמוכיח לי שאפשר להיות בקצוות הכל כך שונים של הקשת הפוליטית אבל גם למצוא דברים משותפים שאתם אנחנו מסכימים או נהנים להתווכח עד אין סוף , שדורש ממני לחשוב כל פעם מחדש מה הדברים שחשובים לי מסביב והאם אני מוכנה להלחם עבורם, שהכרת לי אדם מאמין אבל שאני יכולה לתקשר איתו, שרוצה לעזור ולהפוך את ארצנו הקטנה והמוקפת למקום שטוב יותר לחיות בו ומוכן לעשות בשביל זה ולא בוחר בדרך הקלה יותר והיא לברוח...

שיהיה לך המון מזל טוב , תמשיך לעשות את הדברים שאתה אוהב וחשובים לך, ושרק יהיה לך טוב, הטוב שאתה רוצה בו...(בלי תמונה, לא יודעת איך להעלות אותן... ).

 
נכתב על ידי , 30/5/2003 19:20  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-1/6/2003 18:44



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)