לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

"מה שאת אוהבת"


 

קחי מה שתרצי, מי יסרב לך
קחי את העולם כולו
מי יוכל לומר לך לא
אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך
מי שאת רוצה יבוא
אל תלכי עם מי שלא

 

עיתוי.

הכל עיניין של עיתוי כמובן.

אם השיר היה יוצא שנה לפני שיצא כנראה שאפילו לא הייתי מודעת לקיומו שלא לדבר על המילים שבו ועל משמעותן , כי אז, הייתי אדם אחר לגמרי.

הפְנים שלי היה אחר לגמרי.

כזה שלא יכול לשים אותו במרכז, אלא רק מאחור,

הרבה מאוד אחרי כולם.

 


תעשי רק מה שאת אוהבת
רק מה שאת חושבת
שיהיה לך טוב

 

אבל השיר יצא בנקודת זמן מדוייקת עד להדהים כשהייתי במקום הכי נכון לשמוע ובעיקר להקשיב למילים ולראות איך כל אחת ואחת מהן ננעצת בכל נים בתוכי, שטה בוורידים ובעורקים ומגיעה אל הלב ויוצאת ממנו בחזרה, החוצה.

יש לך זמן לגדול, כמה יפה את
קחי את העולם כמו פרי
קחי כל מה שאפשרי
אין אחת כמוך, את כבר יודעת
שתוכלי תמיד לבחור
כל מה שתרצי לזכור


תעשי רק מה שאת אוהבת
רק מה שאת חושבת
שיהיה לך טוב

ואז, באותה נקודת הזמן המדוייקת השיר הזה היה מבחינתי, לא רק שיר מחזק לתהליך ולדרך, אלא גם סוג של אישור עלום שקיבלתי  לנהוג את עצמי במרכז כשאני כל הזמן רגישה לצרכים שלי ויחד עם זאת, רגישה אפילו עוד יותר, לצרכים של האחרים, כשאני לומדת את זכות הבחירה האישית והאחריות שבאה יחד איתה.

ומאז, בכל פעם שאני שומעת את השיר, משהו בתוכי מרףרף לו ,

מחייך ומחבק

אותי .


יום אחד יבוא מי שחיכית לו
מי שאת רוצה שיבוא
עם מה שאת אוהבת בו

 

ואותו, היה לי כל זמן, אפילו שחיפשתי במקומות אחרים...

 

 

* (מילים: מאיר גולדברג לחן: יצחק קלפטר).

נכתב על ידי , 25/8/2007 11:41  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-28/8/2007 20:40



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)